recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TEST: NEEO multifjernbetjening – Del 1.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TEST: NEEO multifjernbetjening – Del 1.

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 21:09
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Er nu også blevet glad for min :)

Sonos er den stadig ikke ret god til, så brug du en Ipad til det.


Det er bl.a. Sonos som skulle blive bedre med opdateringen


Hvad er det der forventes ift bedre Sonos? Jeg skal også have multiremote, men ville gerne have en der reelt kan erstatte Sonos, hue apps mm.
Til top
Mr. Laursen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 452
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Laursen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 20:34
Jeg har også modtaget min Neeo. Men jeg kan ikke få den til at virke med min PlayStation 3 og ej heller med med min Sonos connect. Har andre fået deres Neeo til at virke med disse???

Jeg har forstået det korrekt at der kan bruges 2 brains til en fjernbetjening ikke?? Vil gerne bruge den samme fjernbetjening (app)til både hjemmebio samt stue.


Redigeret af Mr. Laursen - 02-Januar-2018 kl. 20:41
Mvh. Mark
Bio:
NAD T777, 2x B&W DM604-S3,1xB&W CMC, 2x B&W DM601 S3, 2x B&W DS6S3, 1x Dali Concept Sub., Pioneer BDP-LX
AppleTv

Stue:
Samsung UE55HU6900U, NAD C356BEE + sonos con, 2 B&W CM1 + ASW 608
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 19:34
Nu er det jo nogle meget fornemme og uddybende videoer der følger med selve testen
Så mine spørgsmål er lidt mere omkring nogle andre ting :

Er de 2500kr stadig en rimelig præcis " i hånden" pris ?
Hvor lang er leveringstiden ca lige PT ?
Er batteriproblemet løst ?
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Er nu også blevet glad for min :)

Sonos er den stadig ikke ret god til, så brug du en Ipad til det.

Det er bl.a. Sonos som skulle blive bedre med opdateringen
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 18:54
Er nu også blevet glad for min :)

Sonos er den stadig ikke ret god til, så brug du en Ipad til det.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Venter spændt På del 3. . .
Min Harmony er stået af i julen, og jeg er meget tæt på at smide Neeo i indkøbskurven . Forventer dog at jeg stadig vil betjene mit Sonos setup -som eneste enhed - via Ipad, pga den større skærm . Det der vægter højest for mig,ar at få nogle aktiviteter/recipes til at køre smooth .

Den kommer først efter CES. deres store firmware opdatering er forsinket.

Men jeg er blevet voldsomt meget glad for den. Så har du spg. så bare shoot
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2018 kl. 18:41
Venter spændt På del 3. . .
Min Harmony er stået af i julen, og jeg er meget tæt på at smide Neeo i indkøbskurven . Forventer dog at jeg stadig vil betjene mit Sonos setup -som eneste enhed - via Ipad, pga den større skærm . Det der vægter højest for mig,ar at få nogle aktiviteter/recipes til at køre smooth .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2017 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Hvad er status efter en lille måned neeo?

Med Sonos, kan jeg tilgå forskellige grupper via remoten?
Jeg har et 5.1 setup, men vil nok mest sætte vores play 5 til at spille i spise stuen, men vil jeg i appen kunne gruppe dem til en gruppe?

Kan man efterhånden søge via Sonos?

Er det realistisk at forestille sig musiktjenester på remoten? Eks tidal?

Jeg kommer med en del 3. Det sker dog først efter en lovet opdatering, som skulle være lige på trapperne.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2017 kl. 08:28
Hvad er status efter en lille måned neeo?

Med Sonos, kan jeg tilgå forskellige grupper via remoten?
Jeg har et 5.1 setup, men vil nok mest sætte vores play 5 til at spille i spise stuen, men vil jeg i appen kunne gruppe dem til en gruppe?

Kan man efterhånden søge via Sonos?

Er det realistisk at forestille sig musiktjenester på remoten? Eks tidal?
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 00:05
Præcis også derfor jeg siger han skal prøve at slå det fra og se om det gir bedre batteri tid 😛
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 09:19
Oprindeligt skrevet af fiskerendk fiskerendk skrev:

Zulfo > har du mulighed for at prøve at slå Neeo link fra under settings > Neeo remote
For at se om det gør en forskel på batteri tiden. Min havde nemlig samme problem men ser ud til at være væk igen. Og det eneste jeg har ændret er det for at se om de kunne løse problemet med at tilslutte brain efter lang tid standby men det hjalp det tilgengæld ikke på.

Hej 

Jeg har ikke Neeo Link slået til, og kører let både 3 og 4 dage på en opladning.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 03:40
Zulfo > har du mulighed for at prøve at slå Neeo link fra under settings > Neeo remote
For at se om det gør en forskel på batteri tiden. Min havde nemlig samme problem men ser ud til at være væk igen. Og det eneste jeg har ændret er det for at se om de kunne løse problemet med at tilslutte brain efter lang tid standby men det hjalp det tilgengæld ikke på.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu