recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1 678910 35>
Forfatter
Besked
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2018 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:


Eneste problem jeg har (foruden at nogle glemmer deres sokker på gulvet), er at den til tider har enormt svært ved at komme over mine Swedoor standard dørtrin.


Jeg tror vores er samme type dørtrin. Hvordan klarer den det? Kommer den aldrig over af egen hjælp eller hvor tit lykkedes det?

Og hvis den sidder fast: Er den så intelligent nok til at slukke for sig selv efter lidt tid?

Nå ja, og har du 1. eller 2. generation? 2. generation skulle nemlig kunne klarer lidt højrere dørtrin. :-)
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2018 kl. 21:10
Det er en 1. gen jeg har.
Ja den har svært ved at komme over vores dørtrin, men det lykkes som regel til sidst for den.
Den har nu kørt 60 gange, og den har siddet fast på et dørtrin en enkelt gang. Efter den i ca. 1 min havde forsøgt at komme fri, så stoppede den blot, og sagde at man skulle flytte den.
Et par enkelte andre gange, har den opgivet at komme over et bestemt dørtrin og så blot fortsat med at støvsuge de andre rum.
Mvh Jesper
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2018 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Det er en 1. gen jeg har.
Ja den har svært ved at komme over vores dørtrin, men det lykkes som regel til sidst for den.
Den har nu kørt 60 gange, og den har siddet fast på et dørtrin en enkelt gang. Efter den i ca. 1 min havde forsøgt at komme fri, så stoppede den blot, og sagde at man skulle flytte den.
Et par enkelte andre gange, har den opgivet at komme over et bestemt dørtrin og så blot fortsat med at støvsuge de andre rum.


Godt at høre! Jeg har trykket på knappen og bestil 2. gen inkl. reservedelskit til cirka 3000,-. Satser på dørtrinene iikke bliver et issue. 😉
Til top
dyff Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dyff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2018 kl. 21:03
Oprindeligt skrevet af askernedefragrillen askernedefragrillen skrev:

 Godt at høre! Jeg har trykket på knappen og bestil 2. gen inkl. reservedelskit til cirka 3000,-. Satser på dørtrinene iikke bliver et issue. 😉

Hvor har du købt den?
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2018 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af dyff dyff skrev:


Hvor har du købt den?


Aliexpress. Fra Tysk warehouse og en af de forhandlere med flest positive anmeldelser.
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2018 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af askernedefragrillen askernedefragrillen skrev:

 
Godt at høre! Jeg har trykket på knappen og bestil 2. gen inkl. reservedelskit til cirka 3000,-. Satser på dørtrinene iikke bliver et issue. 😉
Et lille tip der måske kan spare dig for bøvl når du skal til at sætte den op, er at du skal sætte region til "Mainland China".
Jeg sætte nemlig min til "Europe", hvilket gjorde at den ikke ville dukke op i Mi Home app'en. Det brugte jeg lige et par timer på, før det gik op for migWink
Mvh Jesper
Til top
askernedefragrillen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2015
Sted: Måløv
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér askernedefragrillen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2018 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Et lille tip der måske kan spare dig for bøvl når du skal til at sætte den op, er at du skal sætte region til "Mainland China".
Jeg sætte nemlig min til "Europe", hvilket gjorde at den ikke ville dukke op i Mi Home app'en. Det brugte jeg lige et par timer på, før det gik op for migWink

Tak for tippet :-) Det vil jeg skrive mig bag øret. Tror dog de har gjort lidt for at forbedre processen. Støvsugerne skulle også tale engelsk "out of the box". Afventer stadig afsendelse, skulle dog ske indenfor de næste 24 timer.
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 06:48
Hej

Jeg modtager min nye xiaomi mi gen.1 idag.
Jeg har købt den på ebay.De for 2100,-
Er det Plug & play hvis jeg vælger kina som region
Og er det nok at hente den officielle app til min Android eller skal man henter andre apps osse?

Vh Jens
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

       
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 07:12
Oprindeligt skrevet af blumenburg blumenburg skrev:

Hej

Jeg modtager min nye xiaomi mi gen.1 idag.
Jeg har købt den på ebay.De for 2100,-
Er det Plug & play hvis jeg vælger kina som region
Og er det nok at hente den officielle app til min Android eller skal man henter andre apps osse?

Vh Jens
Det er blot at hente Mi Home app'en fra Xiaomi og oprette dig som bruger og tilføje din støvsuger til app'en.
Mi Home app'en er lavet til alle Xiaomi home produkter, men det er muligt at lave en genvej direkte til støvsugeren på din hjemme skærm inde fra app'en.
Mvh Jesper
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2018 kl. 21:25
Så kører dyret kan dog se at vi skal ha tunet vores hjem lidt så den kan komme rundt. Den kørte rimelig hurtigt fast under vores sofa der lige præsis har en højde der lukker den ind, men ender med at klemme den fast. Tænker her at virtual wall bånd må være løsningen eller alternativt brikker under benene som hæver sofaen lidt. Vi har osse et par løse tæpper som den flytter rundt med. Vores dørtrin er osse en udfordring i et parcel hus fra 60erne med originale døre og karme, her kunne man måske lægge en lille tæpperest med underside opad hen over dørtrinnet?
Alle gode råd og ideer modtages med kyshånd.
Ellers syntes jeg faktisk den er ganske effektiv og fiks og den er straks blevet døbt conny, aupairen fra kina
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

       
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2018 kl. 06:34
Oprindeligt skrevet af blumenburg blumenburg skrev:

Så kører dyret kan dog se at vi skal ha tunet vores hjem lidt så den kan komme rundt. Den kørte rimelig hurtigt fast under vores sofa der lige præsis har en højde der lukker den ind, men ender med at klemme den fast. Tænker her at virtual wall bånd må være løsningen eller alternativt brikker under benene som hæver sofaen lidt. Vi har osse et par løse tæpper som den flytter rundt med. Vores dørtrin er osse en udfordring i et parcel hus fra 60erne med originale døre og karme, her kunne man måske lægge en lille tæpperest med underside opad hen over dørtrinnet?
Alle gode råd og ideer modtages med kyshånd.
Ellers syntes jeg faktisk den er ganske effektiv og fiks og den er straks blevet døbt conny, aupairen fra kina
Vores hedder Sue Ellen.LOLLOL
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
dyff Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dyff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2018 kl. 14:50
Jeg modtog min Roborock i går, og er indtil nu meget imponeret ;-)
Det er fedt at kunne følge den live i app'en og kortet over "rengøringsområdet" er meget præcist
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678910 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu