recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1 2425262728 35>
Forfatter
Besked
tommyt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: 8600
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2019 kl. 11:29
hejsa.
købte min her


ca 2600 fra tyskland på 3-4 dage Wink
vh
tommy


Redigeret af tommyt - 20-Januar-2019 kl. 05:46
Til top
maackintosh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-April-2013
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maackintosh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 05:16
Hej, dit link virker desværre ikke.

Mvh.

Thomas
Til top
tommyt Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Marts-2013
Sted: 8600
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2019 kl. 05:48
Oprindeligt skrevet af maackintosh maackintosh skrev:

Hej, dit link virker desværre ikke.

Mvh.

Thomas


skulle nu virke Wink
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2019 kl. 15:05
Jeg har købt mig en Roborock E20 og er meget tilfreds med den indtil videre.

Største ankepunkt er at den laver et fint kort efter hver støvsugning men man kan ikke bruge det til noget. Ville virkelig være lækkert hvis man bare kunne vælge et tidligere map of sige gentag støvsugning.

Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2019 kl. 10:05
Til skræk og advarsel vil jeg lige fortælle at min Roborock version 2 er stoppet med at ville lade. Det er åbenbart et kendt problem. Hverken Roborock EU eller Chinese Intelligence store (sendt via Tyskland) vil hjælpe mig. Roborock kommer med nogle forslag, men kan ikke hjælpe med garanti, og CIS (via Aliexpress) svarer ikke på mine beskeder til dem. Så pt. er den til at kaste i på losseren...

Højst sandsynligt nyt bundkort, men kan også være charging station. Er der nogen i Nordjylland der har en charger jeg evt. må låne et par timer?
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2019 kl. 22:07
En uge er gået, og jeg må desværre bare sige at mit Kina eventyr nok er ovre. Har absolut intet hørt fra shoppen på Aliexpress, dvs. totalt brændt af med en ubrugelig maskine.

Har forsøgt at få Aliexpress i tale men de vil heller ikke hjælpe. Advarsel herfra, køb den ikke over Ali... Hvis lortet går i stykker, er der ingen hjælp.
Til top
250266 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2012
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 250266 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2019 kl. 11:46
Hej claussor. Ærgerligt du bor i nordjylland. Bor selv i Herlev området, og ville gerne hjælpe med fejlfinding og reperation. Har måleinstrumenter mv.
Til top
griffel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér griffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2019 kl. 14:39
Jeg har ingen erfaring med robotstøvsugere generelt - og da slet ikke Roborock S50.
Mit spørgsmål: Kører den ind i ting og vender så (ligesom en robotplæneklipper), eller stopper den inden den rammer noget?
Jeg har to katte (det er ikke dem jeg bange for at den skal vælte, de skal sgu nok flytte sig Big smile), og de har nogle mad- og vandskåle. Vil den køre ind i dem (med skvulp og vand på gulvet til følge), eller stoppe inden den rammer dem?
Hilsen Jakob :-)
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2019 kl. 14:55
250266: Det lyder interessant! Har du mulighed for at reparere bundkortet evt hvis du kan finde en defekt?

Jeg vil gerne sende den til dig, betale returfragt selvfølgelig, samt betale for din tid hvis det er noget du kan reparere.

Jeg bestilte et nyt batteri på aliexpress i går aftes, da det var den billigste metode at skifte noget ud i håb om det kunne løse det.


Redigeret af claussor - 02-Marts-2019 kl. 14:58
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2019 kl. 14:57
Griffel: Den støvsuger intelligent i lige linjer i modsætning til en plæneklipper. Af og til rammer den stoleben mv. Men som udgangspunkt så kører den uden om. Den ved hvor den er i huset på grund af kortet og planlægger intelligent ruterne.

Redigeret af claussor - 02-Marts-2019 kl. 14:58
Til top
griffel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér griffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2019 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af claussor claussor skrev:

Griffel: Den støvsuger intelligent i lige linjer i modsætning til en plæneklipper. Af og til rammer den stoleben mv. Men som udgangspunkt så kører den uden om. Den ved hvor den er i huset på grund af kortet og planlægger intelligent ruterne.


Tak, det lyder betryggende Smile
Så skal jeg bare til at overveje, om jeg egentlig har bruge for sådan en gadget... Wink
Men hvis jeg skal vurdere udfra min begejstring for min robot ude på græsplænen, så er der vel ikke så megen tvivl tilbage Thumbs Up
Hilsen Jakob :-)
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2019 kl. 15:39
Oprindeligt skrevet af griffel griffel skrev:

Oprindeligt skrevet af claussor claussor skrev:

Griffel: Den støvsuger intelligent i lige linjer i modsætning til en plæneklipper. Af og til rammer den stoleben mv. Men som udgangspunkt så kører den uden om. Den ved hvor den er i huset på grund af kortet og planlægger intelligent ruterne.


Tak, det lyder betryggende Smile
Så skal jeg bare til at overveje, om jeg egentlig har bruge for sådan en gadget... Wink
Men hvis jeg skal vurdere udfra min begejstring for min robot ude på græsplænen, så er der vel ikke så megen tvivl tilbage Thumbs Up

Jeg har begge dele at skulle undvære en af dem så ville det blive plæneklipperen. Støvsugeren er simpelthen bare fantastisk i hverdagen derudover ville jeg hellere gå en tur med en håndskubber end en tur med støvsugeren. Heldigvis har jeg både robotstøvsuger og robotplæneklipper.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2425262728 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu