recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1 2627282930 35>
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2019 kl. 14:19
Er det bedst altid at opdatere robotstøvsugeren til nyeste firmware?
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2019 kl. 10:24
Farcen fortsætter. Sælger siger støvsuger er vandskadet. Det er flot gået i og med de aldrig har set den, eller et billede af bundkort. Kan kun advare mod at handle på Ali. Kan lægge skærmbillede op af beskederne hvis folk ønsker det.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2019 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af claussor claussor skrev:

Farcen fortsætter. Sælger siger støvsuger er vandskadet. Det er flot gået i og med de aldrig har set den, eller et billede af bundkort. Kan kun advare mod at handle på Ali. Kan lægge skærmbillede op af beskederne hvis folk ønsker det.

Jeg forstår ikke helt hvorfor du er så vred på Ali? Er det ikke sælgeren du skal være vred på? Hvem har du handlet den hos?
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2019 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

Oprindeligt skrevet af claussor claussor skrev:

Farcen fortsætter. Sælger siger støvsuger er vandskadet. Det er flot gået i og med de aldrig har set den, eller et billede af bundkort. Kan kun advare mod at handle på Ali. Kan lægge skærmbillede op af beskederne hvis folk ønsker det.

Jeg forstår ikke helt hvorfor du er så vred på Ali? Er det ikke sælgeren du skal være vred på? Hvem har du handlet den hos?

Det er bestemt også sælgeren jeg er vred på (samt producenten der er lige så hjælpeløs). Men Aliexpress vælger intet at gøre, trods en af deres store resellers skriver der er 3 års garanti, det gør mig harm. Dvs. man kan ikke bruge platformen til noget udover at få et produkt (hvis man er heldig posten ikke smider den væk).

Aliexpress har fået skærmbillede af min chat med reseller, og forstår situationen, men siger det ikke er deres problem. 
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2019 kl. 11:45
Har I overvejet (eller har erfaring med) Eufy RoboVac, Eufy er ejet af Anker som er kendt for deres gode produktervog super service.


Til top
Ruma02 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-November-2017
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ruma02 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juni-2019 kl. 21:35
Har bestilt en roborock s51 via aliexpress (den 31-5) er spændt på hvor længe der går.

med 3 småbørn og begge voksne med fultidsjob er der ikke meget i overskud til støvsugning og der er da andre ting der er sjovere end det :D

Er der noget nyt siden marts , mht opdatering af app, generel funktioner, (U)tilfredshed?

er der nogle der  har fundet børste til den nye Roborock s6, både bundbørsten og den i siden ser bedre ud og er efter sigende kompatibel med S5X


Redigeret af Ruma02 - 02-Juni-2019 kl. 21:39
Til top
Coolsmarti Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Coolsmarti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2019 kl. 10:02
Sony 65" A1 OLED
SONY ST-HT5000 Soundbar
PS4 PRO
Til top
beridox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-August-2010
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beridox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2019 kl. 14:30
Efter den seneste opdatering til S50 er den blevet meget mere systematisk. Før kunne den støvsuge 1m2 i minuttet. Nu er den mærkbart hurtigere.
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 11:38
Hej alle,
Nu har fruen og jeg også bestemt os for, at invester i en robotstøvsuger, efter 28 siders gennemlæsning er jeg kommet frem til det enten skal være Roborock S50 med mop funktion eller Ecovacs 930. 

Nogen der har en ide om hvor store rum de kan moppe på en tankfuld vand? Vores stue er 26 m2, så kan de tage den på en tankfuld vand, ville det være perfekt. 

Vi har 2 franske bulldogs, så den skal gerne kunne tage deres hår. Med sine 2 børster tænker jeg umiddelbart Ecovacs ville være god, men den har ikke så kraftig sugemotor som Roborock, hvad tænker i? 

Vi har et ældre hus med 5 cm dørtrin, så under alle omstændigheder skal de bæres fra rum til rum. 

Mvh Brian Høgh 



Redigeret af flex195 - 27-August-2019 kl. 11:39
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar

Oprettet: 08-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pizzabager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 11:56
Du skal ikke købe den for moppe funktionen alene, det er kun til en let overfladisk vask, og synes jeg har læst flere skrive at det ikke er meget værd. men som støvsuger er den ganske god. Der er kommet en roborock S6 siden med et par ekstra funktioner, og vist nok også forbedret moppefunktion, skal dog ikke kunne sige hvor meget bedre moppefunktionen er.. 
Til top
ccsep Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ccsep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af flex195 flex195 skrev:

Hej alle,
Nu har fruen og jeg også bestemt os for, at invester i en robotstøvsuger, efter 28 siders gennemlæsning er jeg kommet frem til det enten skal være Roborock S50 med mop funktion eller Ecovacs 930. 

Nogen der har en ide om hvor store rum de kan moppe på en tankfuld vand? Vores stue er 26 m2, så kan de tage den på en tankfuld vand, ville det være perfekt. 

Vi har 2 franske bulldogs, så den skal gerne kunne tage deres hår. Med sine 2 børster tænker jeg umiddelbart Ecovacs ville være god, men den har ikke så kraftig sugemotor som Roborock, hvad tænker i? 

Vi har et ældre hus med 5 cm dørtrin, så under alle omstændigheder skal de bæres fra rum til rum. 

Mvh Brian Høgh 


Har haft roborock i et halvt års tid og har brugt moppefunktionen enkelte gange på vores trægulv og det virker ok (absolut ikke som ved håndkraft med en moppe, men det giver lige lidt ekstra). Den har ikke brugt en hel tankfuld vand, når den har mopper vores stue på ca 35 m2
Vi har 2 katte og det er ufatteligt, hvor mange hår den samler op og ufatteligthvor mange hår kattene læsser af.
Vi har stort set kun brugt vores traditionelle støvsuger til steder, hvor roborock'en ikke kan komme, såsom hjørner og selv der, er vi begyndt bare at tage en kost og feje evt skidt ud fra hjørnet.
Årtiers bedste køb, som rangerer på niveau med robot plæneklipper.
Den er faktisk forbavsende hurtig og især efter sidste softwareopdatering, er den blevet endnu mere struktureret med støvsugningen.
Eneste problem, er vores standard swedor dørtrin. Dem er den ikke ret glad for, så jeg har planer om, at fjerne dem (er i øvrigt fuldstændigt nytteløst med dørtrin alligevel Wink ). Pt flytter vi den også fra rum til rum - ikke et stort problem, især ikke når man får meddelelse om, at den er færdig i rummene.
/claus
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2019 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af ccsep ccsep skrev:

Oprindeligt skrevet af flex195 flex195 skrev:

Hej alle,
Nu har fruen og jeg også bestemt os for, at invester i en robotstøvsuger, efter 28 siders gennemlæsning er jeg kommet frem til det enten skal være Roborock S50 med mop funktion eller Ecovacs 930. 

Nogen der har en ide om hvor store rum de kan moppe på en tankfuld vand? Vores stue er 26 m2, så kan de tage den på en tankfuld vand, ville det være perfekt. 

Vi har 2 franske bulldogs, så den skal gerne kunne tage deres hår. Med sine 2 børster tænker jeg umiddelbart Ecovacs ville være god, men den har ikke så kraftig sugemotor som Roborock, hvad tænker i? 

Vi har et ældre hus med 5 cm dørtrin, så under alle omstændigheder skal de bæres fra rum til rum. 

Mvh Brian Høgh 


Har haft roborock i et halvt års tid og har brugt moppefunktionen enkelte gange på vores trægulv og det virker ok (absolut ikke som ved håndkraft med en moppe, men det giver lige lidt ekstra). Den har ikke brugt en hel tankfuld vand, når den har mopper vores stue på ca 35 m2
Vi har 2 katte og det er ufatteligt, hvor mange hår den samler op og ufatteligthvor mange hår kattene læsser af.
Vi har stort set kun brugt vores traditionelle støvsuger til steder, hvor roborock'en ikke kan komme, såsom hjørner og selv der, er vi begyndt bare at tage en kost og feje evt skidt ud fra hjørnet.
Årtiers bedste køb, som rangerer på niveau med robot plæneklipper.
Den er faktisk forbavsende hurtig og især efter sidste softwareopdatering, er den blevet endnu mere struktureret med støvsugningen.
Eneste problem, er vores standard swedor dørtrin. Dem er den ikke ret glad for, så jeg har planer om, at fjerne dem (er i øvrigt fuldstændigt nytteløst med dørtrin alligevel Wink ). Pt flytter vi den også fra rum til rum - ikke et stort problem, især ikke når man får meddelelse om, at den er færdig i rummene.
/claus

Det lyder virkelig lovende, tænker jeg bestiller sådan en og sparer samtidig penge i forhold til en Ecovacs 😊👍
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2627282930 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu