recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1 89101112 35>
Forfatter
Besked
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 13:04
Jvf. min tidligere post. Jeg er ikke den eneste der døjer med map/navigation hvis man tjekker forums fx. Xiaomis. Min er næsten ubrugelig som zone "maskine". Den kan kun bruges til alm. clean hvor den tager hele huset og så håber jeg den kan finde hjem.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

sejt! Er det et købekit eller home made?
Hvem spørger du? 
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 13:21
Oprindeligt skrevet af claussor claussor skrev:

Jvf. min tidligere post. Jeg er ikke den eneste der døjer med map/navigation hvis man tjekker forums fx. Xiaomis. Min er næsten ubrugelig som zone "maskine". Den kan kun bruges til alm. clean hvor den tager hele huset og så håber jeg den kan finde hjem.
Hvilken gen? 
Til top
PeterIvan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-August-2009
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PeterIvan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 16:55
Hej Bjur!

Din robot ser da mega cool ud.. er det et købekit - eller har du selv været i det kreative hjørne med saks og papir? :-)

/P
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2018 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Bjur Bjur skrev:

Oprindeligt skrevet af claussor claussor skrev:

Jvf. min tidligere post. Jeg er ikke den eneste der døjer med map/navigation hvis man tjekker forums fx. Xiaomis. Min er næsten ubrugelig som zone "maskine". Den kan kun bruges til alm. clean hvor den tager hele huset og så håber jeg den kan finde hjem.
Hvilken gen? 

Gen 2
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2018 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af PeterIvan PeterIvan skrev:

Hej Bjur!

Din robot ser da mega cool ud.. er det et købekit - eller har du selv været i det kreative hjørne med saks og papir? :-)

/P

Hej PeterIvan.
Jeg har købt herfra, så du skal selv påføre klistermærkerne. Det tog mig ca. 1 times tid at få til at sidde rigtigt. Hvor længe det holder ved jeg ikke, men til prisen er det et forsøg værd og samtidig bestytter robotten mod skrammer.
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2018 kl. 23:53
Hvad gør i hvis den går i stykker når i har købt fra Kina (Dog med levering fra tysk warehouse). Det koster vel en formue at sende retur med post danmark?
Til top
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2018 kl. 10:22
jeg venter stadig på de sender fra Ali. Bestilte lidt over 1 uge siden og de tog penge for 4 dage siden men stadig ikke noget 🤔🧐
Til top
bambi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2005
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bambi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2018 kl. 10:47
En Roborock 2 kan købes hos Proshop til 3.000,- denne weekend; det gør det knap så attraktivt selv at importere den fra Kina.
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 12:01
Ah :D Tor jeg prøver at bestille den for sjov - Det var billigt!
Til top
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 12:35
er det en ældre model eller? 
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2018 kl. 13:07
hvordan virker moppefunktionen på den?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 89101112 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu