recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1 1415161718 35>
Forfatter
Besked
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2018 kl. 13:11
Hejsa
Tror jeg bestiller Roborock i dag fra alien expres  - 
Men har lige et spørgsmål min entre gulv er 3 cm lavere en køkkengulv og som jeg forstår kan Roborock kun forcere 2 cm niveau forskel!
Så jeg tænker jeg skære en træplade i dørbredde og 30 cm bred og 1,5 cm tyk og så kan Roborock komme ud i entre????
eller har jeg overset noget? 
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2018 kl. 19:33
Er ved at lave en dobbelt test af et par robotstøvugere herunder Xiomi Roborock 2 modellen. Synes den er ret god.


Redigeret af digitalt.tv - 11-September-2018 kl. 16:53
Til top
bjrn_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-November-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjrn_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2018 kl. 20:16
Hej. Så skal jeg også med på vognen. Tænker jeg skal have mig en Roborock 2. Jeg har ikke handlet før på AliExpress. Er der nogen der har et link til en anbefalelsesværdig forhandler der? Eller er det relativt ligetil med bare at søge sig frem, og undgå forhandlere med dårlig rating?



PC-hardware nørd samt glad ejer af et Panasonic TX-P50VT60Y
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 14:07
Kan det ikke bare bedre svare sig at købe ved Proshop - så er det også nemmere hvis den går i stykker :)
Til top
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 14:25
nogen der kan hjælpe med opdateringtil den kinesiske?
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 15:58
Jeg købte min ved Chinese intelligence store på Ali mener jeg.

Og enig. Overvej Proshop. 
Til top
bjrn_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-November-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 199
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjrn_dk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 16:05
De står til 2.500 kr på AliExpress, og 3.500 kr hos Proshop. Det er alligevel noget af en prisforskel. Jeg var også faldet over Chinese Intelligence Store, men fandt samtidig en anden forhandler, som havde en model de kaldte "international" CE model. Tænker det ville være fint med en sådan EU-godkendt model med CE-mærke. Omvendt ved jeg ikke om det overhovedet har noget at sige, eller i praksis bare er salgsgas. Oplever I problemer med de (kinesiske?) modeller I har købt?
PC-hardware nørd samt glad ejer af et Panasonic TX-P50VT60Y
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 16:18
hvis den til 2500 er inkl forsendelse fra EU så er det billigt. Så risikerer du ikke told.
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2018 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af bjrn_dk bjrn_dk skrev:

De står til 2.500 kr på AliExpress, og 3.500 kr hos Proshop. Det er alligevel noget af en prisforskel. Jeg var også faldet over Chinese Intelligence Store, men fandt samtidig en anden forhandler, som havde en model de kaldte "international" CE model. Tænker det ville være fint med en sådan EU-godkendt model med CE-mærke. Omvendt ved jeg ikke om det overhovedet har noget at sige, eller i praksis bare er salgsgas. Oplever I problemer med de (kinesiske?) modeller I har købt?
Den står altså til 3.147 kr. hos Proshop...

Til top
250266 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2012
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 250266 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2018 kl. 09:01
Jeg har købt 2018 "Original CE Roborock S50 Xiaomi Robot Vacuum Cleaner 2" her.
Gratis fragt. Blev leveret på kun tre dage fra tyskland. Ingen told og moms efterregninger. 
International version med alt på engelsk. APP'en kører perfekt. Kvaliteten og indpakning er super.
3 års Kinas garanti. De sender reservedele og man skifter selv. Men regn ikke med noget.
Jeg har ikke fortrudt eet sekund og den støvsuger bare perfekt.

Ved ikke om man må linke til produktet men jeg prøver her, og jeg tjener ikke noget på dette link:
Link er her, og pris $394 = ca. 2500,- kr



Redigeret af 250266 - 06-September-2018 kl. 11:08
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2018 kl. 09:32
Hvordan fungerer gulvvaskeren? Hvad gør den når tanken er tom, men ikke er færdig med at vaske gulvet?
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
bambi Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-December-2005
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bambi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2018 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Hvordan fungerer gulvvaskeren? Hvad gør den når tanken er tom, men ikke er færdig med at vaske gulvet?
Tænk på den som en ugidelig teenager der modvilligt slæber gulvmoppen efter sig LOL

Du får en let opvredet klud kørt hen over gulvet, men der bliver ikke skrubbet. Den opdager ikke selv når vandbeholderen er tom, så den fortsætter blot til hele arealet er passeret. Derfor sætter jeg den kun til at vaske et enkelt rum ad gangen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1415161718 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu