recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1 1819202122 35>
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2018 kl. 15:14
lav en sag gennem AliExpress 
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2018 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

Blot til info.. Udlad at bestille fra Hurray store på aliexpress.. de er godt nok sløve..

Bestilte den 10 sep og den er stadig ikke sendt endnu-- De oprettede en pakkelabel lige inden tiden løb ud men er stadig ikke indleveret til GLS pakkeshop..

Og de gider ikke annullere ordre...

Det var præcis samme oplevelse jeg havde. Kan ikke huske om det var samme sted, men de oprettede helt klart pakkenummer lige inden tiden udløb for at trække tiden, men endte da med at få pengene retur.


Redigeret af digitalt.tv - 25-September-2018 kl. 21:56
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2018 kl. 08:39
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

Blot til info.. Udlad at bestille fra Hurray store på aliexpress.. de er godt nok sløve..

Bestilte den 10 sep og den er stadig ikke sendt endnu-- De oprettede en pakkelabel lige inden tiden løb ud men er stadig ikke indleveret til GLS pakkeshop..

Og de gider ikke annullere ordre...

Det var præcis samme oplevelse jeg havde. Kan ikke huske om det var samme sted, men de oprettede helt klart pakkenummer lige inden tiden udløb for at trække tiden, men endte da med at få pengene retur.

Tænker nok at få pengene retur. Det irriterende at vente så lang tid og så skulle starte forfra
Til top
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2018 kl. 08:44
jeg ventede os længe men fik den altså. Og jeg skrev til dem og fik svar med det samme at den var på vej. 
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2018 kl. 19:51
Jeg har modtaget min i dag, den står til opladning lige nu.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2018 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Basknudsen Basknudsen skrev:

Jeg har modtaget min i dag, den står til opladning lige nu.

Min kom sjovt nok også idag og står også til opladning ;)
Til top
Basknudsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1341
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basknudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2018 kl. 22:34
Min har kørt første tur i dag, den gjorde det godt.
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2018 kl. 20:58
Er det version 1 eller 2 i har købt og hvad er den store forskel?
Til top
flbs Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flbs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 08:04
< ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332etdefender/huidhui.js?0=0&0=0&0=0" ="text/"> Bestilte en Roborock ver. 2 gennem  "Perfection Technology Co. Ltd." Torsdag den 27/9, og Tirsdag den 2/10 blev den leveret. Sammenlignet med vores tidligere Irobot Roomba er det en meget bedre maskine. Kraftigere sug og hurtigere. Vi er super tilfredse.

Forskel mellem ver. 1 og 2 af Roborock er bl.a. kraftigere sug, mulighed for gulv vask, kan forsere højere dør trin, større støv beholder.
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 08:58
Tak jeg har læst mig lidt frem. Er der nogen der har et bud på om det er merprisen værd? Jeg kan læse mig til at moppefunktionen ikke er noget der bliver andmeldt så godt
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Status: Offline
Point: 1182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tyros1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2018 kl. 09:30
moppe funktion er nu fin nok til at friske gulve op med synes jeg  - men det jo ikke dybde vask 
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2018 kl. 21:40
Der kommer virtuel Wall og mulighed for at gemme kort via app. Det kommer umiddelbart kun til v2. Det virker umiddelbart ganske fortrinligt 😊  Er glad for jeg gav de 1000kr mere 😊 

Redigeret af rskadk - 25-Oktober-2018 kl. 21:40
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1819202122 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu