recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken robotstøvsuger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken robotstøvsuger?

 Besvar Besvar Side  <1 2021222324 35>
Forfatter
Besked
beridox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-August-2010
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beridox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 12:24
Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

Er i stadig glade for den og er det en i vil anbefale fremfor de andre fabrikanters dyere modeller?

Vi er super glade for vores roborock s50. Vi har en hund med meget blød pels og det suger den uden problemer, men vi har haft besøg af en labrador, og den stive pels havde den lidt problemer med. Den tager i gennemsnit 1 M2 i minuttet og vores hund er meget bedre venner med den end vores almindelige støvsuger :-)
Til top
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2018 kl. 12:36
Jeg er super glad for min. Jeg har en stor golden retriever som fælder forfærdeligt og den klare det hele 😊
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2018 kl. 21:47
er der nogle gode deals cyber monday på de omtalte modeller?
Til top
beridox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-August-2010
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beridox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2018 kl. 20:47
Så har har jeg sat min roborock s50 op med min Google home, og det fungere super godt, det smarte hjem er lige om hjørnet :-)
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 07:15
Oprindeligt skrevet af beridox beridox skrev:

Så har har jeg sat min roborock s50 op med min Google home, og det fungere super godt, det smarte hjem er lige om hjørnet :-)
He he, ja det imponerer venner og familie at man blot kan sige start støvsugning.
Ved du i øvrigt hvad man skal sige for at få den til at kører tilbage til dockingstation?
Mvh Jesper
Til top
beridox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-August-2010
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beridox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2018 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af beridox beridox skrev:

Så har har jeg sat min roborock s50 op med min Google home, og det fungere super godt, det smarte hjem er lige om hjørnet :-)
He he, ja det imponerer venner og familie at man blot kan sige start støvsugning.
Ved du i øvrigt hvad man skal sige for at få den til at kører tilbage til dockingstation?

Jeg har desværre ikke fundet det på dansk. Men hvis man siger return home så køre den hjem.
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 11:35
Nogen der har fået den til at funke med alexa? har linket den op men den gider ikke reagere på kommandoer

Til top
DanielVN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Marts-2014
Sted: København
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielVN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 18:12
Jeg har lige købt en Neato connected botvac D4 til 2999kr i elgiganten der laver floorplan og muligheden for at lave virtuelle 'no go'-lines.
Umiddelbart meget positivt overrasket af en robot til 3k.
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 23:50
Hvis i ikke har den nye mulighed mi Holme appen. Så skal i resette cache deri. Derefter kan i slå det til under settings. Der vil så dukke et ikon op under kortet hvor i kan tilføje no go lines og zones.
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2018 kl. 23:51
Oprindeligt skrevet af nitrotg nitrotg skrev:

Nogen der har fået den til at funke med alexa? har linket den op men den gider ikke reagere på kommandoer


Ja — skulle dog vælge USA som server for at Det virkede.
Til top
claussor Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Juli-2011
Sted: DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claussor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2018 kl. 00:43
med den nye app til rock'en så er den efterhånden komplet. Er meget overrasket over den gode support.
Til top
Fiehedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-August-2018
Sted: København
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fiehedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2018 kl. 10:36
Jeg får fejl hver gang jeg prøver at updater. Nogen der kan hjælpe???
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2021222324 35>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu