recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Star Wars: The Last Jedi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Star Wars: The Last Jedi

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Star Wars: The Last Jedi
    Sendt: 14-December-2017 kl. 00:58
Hvem har set den? Hvad syntes I?? Smile
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Renoldo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Januar-2007
Sted: Sorø
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Renoldo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 04:56
Jeg syntes at den okay, men jeg er ikke helt oppe og ringe over den.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 07:34
Jeg er aldrig oppe og ringe, men jeg giver den en 8/10 IMDB karakter.

Det gør jeg på baggrund af fantastisk ATMOS lyd, og god handling.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 09:43
Anmelderne er stort set enige om at det er den bedste ud over "Empire"..
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 10:18
Jeg er heller ikke oppe og ringe. jeg vil ikke lave spoilers, og så er det jo svært at begrunde lunkenheden :-)

Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 11:24
Jeg så den i går og synes den var forbavsende god - følte mig godt underholdt hele vejen igennem - bedre end de 2 foregående og vel den bedste af de nye.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2017 kl. 20:45
Nu så jeg den igen i Fields i dag - Desværre i BIO 3. Den havde ikke ATMOS, og ødelægger meget - Glad for at jeg så den i BIG BIO sal 1 i går.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2017 kl. 07:34
Syntes den var meget god, mens jeg så den og da jeg kom ud af biografen i aftes. Og jeg synes det egentlig stadig, men når man har haft lidt tid til at fordøje den, så halter historien en hel del. Filmen er dog klart bedre end The Force Awakens. Efter min mening er det dog Rogue One, der tager titlen som bedste nye Star Wars efter den oprindelige trilogi.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2017 kl. 09:11
Til alle jer der synes at den er bedre en The Force Awakens - på hvilken måde?

Og er den billed/lydmæssigt værd at se i en af de gode biografer i København, selvom jeg egentlig har svoret aldrig at gå i en offentlig biograf igen?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2017 kl. 10:20
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Til alle jer der synes at den er bedre en The Force Awakens - på hvilken måde?

Og er den billed/lydmæssigt værd at se i en af de gode biografer i København, selvom jeg egentlig har svoret aldrig at gå i en offentlig biograf igen?

Du skal se den i BIG BIO i Herlev (Sal 1).

Den har ATMOS og de bedste sæder. Trust me.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2017 kl. 10:39
På TV2 morgenTV var anmelderne “Blown Away”. Den flotteste af de nye Star Wars film. Tilføjer måske ikke så meget historie til Sagaen. Men de gir 5 af 6 stjerner.

Redigeret af Kampus - 15-December-2017 kl. 10:40
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BowieCool Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2017 kl. 22:22
Fatter ikke, at man kan være "Blown Away" hvis ikke historien også sparker R..
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu