recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LØST! - Kan ikke lave opslag på facebook mere...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LØST! - Kan ikke lave opslag på facebook mere...

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LØST! - Kan ikke lave opslag på facebook mere...
    Sendt: 18-December-2017 kl. 17:04
slettet

Redigeret af mnielsen - 18-December-2017 kl. 17:06
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 11:52
Facebook har vel noget support
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 14:03
Hej.
Jeg kigger lige med her
Har samme problem .
Har kontaktet et par forskellige sider ,men de ved ikke hvad der kan være årsagen.

Mvh.



Redigeret af nesager - 19-December-2017 kl. 14:04
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Har også kontaktet diverse sider som ikke aner hvad jeg taler om. Troede i første omgang at jeg var blevet blokeret men det benægter flere af siderne. Kunne heller ikke lige forstå hvis det skulle være tilfælde. Facebook support er ikke prøvet endnu.


Hej.
Ja det er lidt mystisk,har ikke haft problemer før,og det er sket inden for de sidste 4/5 dage.
Har fået svar fra TV2,og de kunne ikke hjælpe.
Og jeg har aldrig haft problemer med Telmore før nu.
Har ikke rigtig fundet nogen steder hvor man kan kontakte Facebook.

 Bruger Firefox,og er lige kommet i tanke om at jeg tror det er sket siden jeg fik opdatering til Windovs.

Mvh.


Redigeret af nesager - 19-December-2017 kl. 20:46
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Har også kontaktet diverse sider som ikke aner hvad jeg taler om. Troede i første omgang at jeg var blevet blokeret men det benægter flere af siderne. Kunne heller ikke lige forstå hvis det skulle være tilfælde. Facebook support er ikke prøvet endnu.


Hej.
Ja det er lidt mystisk,har ikke haft problemer før,og det er sket inden for de sidste 4/5 dage.
Har fået svar fra TV2,og de kunne ikke hjælpe.
Og jeg har aldrig haft problemer med Telmore før nu.
Har ikke rigtig fundet nogen steder hvor man kan kontakte Facebook.

 Bruger Firefox,og er lige kommet i tanke om at jeg tror det er sket siden jeg fik opdatering til Windovs.

Mvh.

Log på Facebook...
I det blå felt, ser du et spørgsmålstegn
Klik på det
Klik på "Rapportér et problem"

Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 21:37
mnielsen Se dropdown menu Thumbs Up
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

mnielsen Se dropdown menu Thumbs Up

Så lidt! Haves problemet stadig? Beklager dette lettere Off Topic... Fordi, hvis man normalt går på offentlige Facebook-sider, så scroller man lidt ned, og bliver bedt om at logge på - hvis man ikke ønsker dette, så klikker man blot på "Ikke nu"-linket, og popup'en lægger sig igen nederst på skærmen...

Dette har faktisk OGSÅ drillet i nogle dage, men er rettet nu. Det kunne være, jeres problemer også ER blevet rettet, hvis der skulle være nogen sammenhæng... Siden blinkede, og det så således ud, uden at være logget på:
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

mnielsen Se dropdown menu Thumbs Up

Så lidt! Haves problemet stadig? Beklager dette lettere Off Topic... Fordi, hvis man normalt går på offentlige Facebook-sider, så scroller man lidt ned, og bliver bedt om at logge på - hvis man ikke ønsker dette, så klikker man blot på "Ikke nu"-linket, og popup'en lægger sig igen nederst på skærmen...

Dette har faktisk OGSÅ drillet i nogle dage, men er rettet nu. Det kunne være, jeres problemer også ER blevet rettet, hvis der skulle være nogen sammenhæng... Siden blinkede, og det så således ud, uden at være logget på:


Hej.
Det har jeg så ikke haft problem med,men har skrevet til Facebook.
Venter på om Facebook hat en løsning.
Mvh.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Har lige testet og problemet er der stadig såhar også skrevet til facebook. Så må vi se, men det er da drøn irriterende. Tak for tippet om at rapporterer fejl. 

Hvad med Internet Explorer? Har du prøvet den? Fordi, du kunne jo godt prøve en enkelt gang, også selv om du aldrig kunne DRØMME om at sætte fingrene på tastaturet i denne browser!Smile

Det føromtalte blinkeri, som du så i mit link, var der ikke i Internet Explorer - det kan være, fejlen med ikke at kunne slå noget op, heller ikke er der.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 21:52
Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Problemet ses både ved brug af Edge og Chrome, ingen forskel der. Har fortsat intet hørt fra Facebook support.

Og hvad så med Internet Explorer?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Problemet ses både ved brug af Edge og Chrome, ingen forskel der. Har fortsat intet hørt fra Facebook support.

Og hvad så med Internet Explorer?
Så skal man vel skifte operativsystem til ældre end Windows 10 for at køre Internet Explorer ? Confused
Mvh. JørgenT
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2017 kl. 22:05
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af ChrisJJ ChrisJJ skrev:

Problemet ses både ved brug af Edge og Chrome, ingen forskel der. Har fortsat intet hørt fra Facebook support.

Og hvad så med Internet Explorer?
Så skal man vel skifte operativsystem til ældre end Windows 10 for at køre Internet Explorer ? Confused

Næh..... Internet Explorer er skam stadig i Windows 10 - pga. diverse mangler i Edge i begyndelsen, besluttede Microsoft sig for at beholde den gamle browser i Windows 10.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu