recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4K HDR - 5.1 forstærker m. Spotify connect?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4K HDR - 5.1 forstærker m. Spotify connect?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jilted Ace Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 165
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jilted Ace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4K HDR - 5.1 forstærker m. Spotify connect?
    Sendt: 19-December-2017 kl. 22:09
Hejsa...
Jeg kan simpelthen ikke finde rundt i denne jungle. Jeg har lige fået mig et nyt lækkert OLED 4k tv, og skal derfor ha en ny forstærker. Den skal ikke være specielt kraftig, den skal bare kunne kører 4K/60hz HDR materiale, have 5.1 lyd, og kunne kører Spotify direct over wifi...

Troede jeg havde fundet den perfekte kandidat i form af onkyos Tx-sr373, men fandt så ud af at den desværre ikke køre Spotify direct. Er der nogen her, der har et forslag til en forstærker der opfylder mine krav - og gerne så billigt som muligt... 😉

Mvh Kenneth. :)
Best Regards. Sir Jilted Ace Himself
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 22:13
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2017 kl. 22:19
Hej , jeg har lige købt en Pioneer vsx832 , og mener den kan. Og den er billig
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 07:14
De billige modeller fra Denon kan også. Kig efter Spotify Connect.
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 07:36
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 08:06
Oprindeligt skrevet af Jilted Ace Jilted Ace skrev:

Hejsa...
Jeg kan simpelthen ikke finde rundt i denne jungle. Jeg har lige fået mig et nyt lækkert OLED 4k tv, og skal derfor ha en ny forstærker. Den skal ikke være specielt kraftig, den skal bare kunne kører 4K/60hz HDR materiale, have 5.1 lyd, og kunne kører Spotify direct over wifi...

Troede jeg havde fundet den perfekte kandidat i form af onkyos Tx-sr373, men fandt så ud af at den desværre ikke køre Spotify direct. Er der nogen her, der har et forslag til en forstærker der opfylder mine krav - og gerne så billigt som muligt... 😉

Mvh Kenneth. :)
Hvis du har købt et OLED med Dolby Vision, så sørg for at at du for købe en receiver der har Dolby Vision Pass Through på HDMI, det er ikke alle der har det.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2017 kl. 09:57
Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Den her kan
https://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-surround-receiver-marantz-sr6011-p-2140.html?gclid=EAIaIQobChMIyKvXs_6W2AIVw7gbCh03vAh5EAAYASAAEgKeU_D_BwE


Det kan vist godt gøres billigere Wink

Ja, men så opstår der sikkert et andet behov, som ikke findes på en billigere AVR, f.eks. Dolby Vision kompatibilitet. Marantz’en er bare forberedt til ALT
Til top
Mr. Anderson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-April-2008
Sted: Esbjerg,Denmark
Status: Offline
Point: 772
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Anderson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2017 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Den her kan
https://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-surround-receiver-marantz-sr6011-p-2140.html?gclid=EAIaIQobChMIyKvXs_6W2AIVw7gbCh03vAh5EAAYASAAEgKeU_D_BwE


Det kan vist godt gøres billigere Wink

Ja, men så opstår der sikkert et andet behov, som ikke findes på en billigere AVR, f.eks. Dolby Vision kompatibilitet. Marantz’en er bare forberedt til ALT

Marantz og Denon er jo det samme i dag. Denon er typisk et halvt til helt år foran med funktioner i både store og små receiver modeller som nok skyldes lancerings datoer med nye modeller på året.

LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2017 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Mr. Anderson Mr. Anderson skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Rolf Lemmike Rolf Lemmike skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Den her kan
https://hifi-freaks.dk/webshop//produkter-surround-receiver-marantz-sr6011-p-2140.html?gclid=EAIaIQobChMIyKvXs_6W2AIVw7gbCh03vAh5EAAYASAAEgKeU_D_BwE


Det kan vist godt gøres billigere Wink

Ja, men så opstår der sikkert et andet behov, som ikke findes på en billigere AVR, f.eks. Dolby Vision kompatibilitet. Marantz’en er bare forberedt til ALT


Marantz og Denon er jo det samme i dag. Denon er typisk et halvt til helt år foran med funktioner i både store og små receiver modeller som nok skyldes lancerings datoer med nye modeller på året.


Men mere skrabet end Marantz ift pris. Minus 2 hdmi out, minus digital zone 2, osv osv
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu