recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indkøb af OV-kameraer til NAS og telefon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indkøb af OV-kameraer til NAS og telefon

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2017 kl. 14:05
Så er det et kamera til tilkobling til Synology NAS-serveren jeg søger - skal benyttes udvendigt.
 
Nogen god bud og råd?
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2017 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af Tstampe Tstampe skrev:

Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Den har direkte Alexa integration, har dog ikke afprøvet det.
Bemærk det sikkert kræver cubeone, dvs selve alarm systemet.

 
Tror også på, at det vil kræve en Cubeone - men den er jo med i en startpakke evt.
 
Og så er vi jo flere, som kan hjælpe hinanden evt.
 
Jeg går lige i tænkeboks - men tak for hjælpen. Clap


Der er to ting som ikke rigtigt virker i Danmark.

Alarm systemet kan ikke sende SMS og ringe til en dansk telefon. Der er dog en simpel work around.
Sæt systemet til at sende en mail ved aktivering af alarmen. Vha ifttt kan man få en automatisk SMS og telefon opkald. Det virker helt fint.

Jeg bruger en spot + udendørs, den sidder dog under et halvtag, så den bliver ikke udsat for regn.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2017 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:


Der er to ting som ikke rigtigt virker i Danmark.

Alarm systemet kan ikke sende SMS og ringe til en dansk telefon. Der er dog en simpel work around.
Sæt systemet til at sende en mail ved aktivering af alarmen. Vha ifttt kan man få en automatisk SMS og telefon opkald. Det virker helt fint.

Jeg bruger en spot + udendørs, den sidder dog under et halvtag, så den bliver ikke udsat for regn.
 
Mht. automatisk mail, SMS og telefonopkald - Der må du vist hellere lige komme med en vejledning. Hvad kræver det af ekstra - en telefon i hjemmet fast, for at den kan sende SMS og foretage tlf-opkald eller...
 
Jeg har Synology NAS kørende og den er klar til udvendig kamera, så her søger jeg et kamera som kan kobles til NAS. Men det skal være beregnet til udendørs, da det godt nok sidder under tag, men er udsat for vind og fugt.  :-)
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2017 kl. 16:01
Cubeone har kun forbindelse til internet, så kræver kun en internet forbindelse.
Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2017 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:

Cubeone har kun forbindelse til internet, så kræver kun en internet forbindelse.
 
Super og ja - så er det indvendige sikret evt. med dette system. Er lige ved at sondere terrænet.
 
Men skal have et udvendigt OV-kamera også, som tager rimelige billeder, også om natten/aftenen og som jeg vil have koblet op til Synologyen...
 
Men jeg vender tilbage - skal lige have set priserne på nettet på Amazon Europa/Tyskland m.m.
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2017 kl. 21:24
Du kan få kontakter i Yale Smart Living-serien. Du kan se det fulde sortiment på Yale.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu