recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONY / HW65ES vs HW45ES
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SONY / HW65ES vs HW45ES

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sope Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SONY / HW65ES vs HW45ES
    Sendt: 28-December-2017 kl. 11:36
Hej
Hvilken af disse to ville i vælge? Kan købe dem til samme pris, dog er HW65ES lettere brugt. Umiddelbart er de meget identiske...
 
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 21:26
Eneste forskel er iris i 65 modellen. Om det er det værd må dit øje vurdere. Jeg valgte 45 modellen, trods en beskeden prisdifference på 3000kr. Jeg er super glad for min. Gik fra en JVC x30, og eneste jeg savner er dyb sort. Alle andre punkter er Sony 45 x30 overlegen. Med Sonyerne får du super meget projektor for pengene
Til top
sope Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sope Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2017 kl. 07:45
Hej
Jeg tror også den ender med 45 modellen (ikke Lilly Wink ).
 
Tak for svar.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu