recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ATV 4K  problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ATV 4K problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ATV 4K problem
    Sendt: 28-December-2017 kl. 16:24
Jeg fik et stk ATV 4K her i julen, generelt er jeg glad for mit nye legetøj men der er lige 2 ting

Det første er at boksen (ATV) tænder automatisk når jeg tænder mit fjernsyn, lidt fjollet at bruge strøm på noget jeg ikke bruger, selvom det kun drejer sig om nogle få watt. (Slukker jeg boksen slukker tv’ et - hvilket er fint nok hvis jeg rent faktisk bruger boksen)

Det andet problem der er væsentligt mere irriterende, er at når jeg slukker boksen efter brug tænder tv’ et igen efter 2-3 minutter, dette sker ikke hver gang, men ca hver 5.gang jeg har brugt boksen, en gang gentog fejlen sig 3 gange før jeg endelig fik lov til at have mit tv slukket.

Jeg har søgt lidt på google men finder ikke et svar jeg kan bruge, andet end slå funktionen fra på mit tv, dette vil jo så medvirke at jeg ikke længere kan slukke mit tv med apple tv fjernbetjeningen. Hvilket ellers er en af de gode ting ved boksen...
Til top
Flarup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Randers NV
Status: Offline
Point: 793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 18:06
det lyder som hdmi (cec/arc problem) prøv at tjek dit TV for CEC/arc om den HDMI ingang er med en af disse funktioner og så prøv at skifte hdmi indgang
Med Venlig Hilsen
Flarup
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 18:40
Ja, det er helt klart CEC der er synderen her. Tjek indstillinger både for TV og for ATV.

Hvis din signatur stadig er gældende, så hedder CEC "Viera Link" på Panasonic TV.
Til top
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2017 kl. 18:44
Det vil jeg prøve tak
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu