recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tablet som "homecontrol"?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tablet som "homecontrol"?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tablet som "homecontrol"?
    Sendt: 29-December-2017 kl. 15:21
Vihar her i hytten efterhånden en del der styres via app. Lys, lyd , billede, netatmo osv. I daligdagen bruger vi logitech harmony men kunne godt tænke mig en tablet der gør det. Jeg har absolut ingen erfaring med android tablets men idielt så skal den kunne følgende

være allways on uden pauseskærm og vise billeder, vejr eller hvad man ønsker.

kunne sættes op med en screen der kun består at “knapper” som feks slukker lys, uden man starter hue app op.

er det muligt? 

Altså noget i stil med det her

Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2017 kl. 19:31
Jeg bruger SimpleControl (godt nok ikke den helt nye version) men det har virket perfekt i årevis - dog ikke med bro til IHC.
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2017 kl. 22:23
Jeg kan se det koster penge, før man kan se hvordan det virker. Er det udelukkende en remote( har allerede harmony) eller kan det bruges som en info screen med kalender vejr osv også?
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 895
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2017 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af jesperKBH jesperKBH skrev:

Vihar her i hytten efterhånden en del der styres via app. Lys, lyd , billede, netatmo osv. I daligdagen bruger vi logitech harmony men kunne godt tænke mig en tablet der gør det. Jeg har absolut ingen erfaring med android tablets men idielt så skal den kunne følgende

være allways on uden pauseskærm og vise billeder, vejr eller hvad man ønsker.

kunne sættes op med en screen der kun består at “knapper” som feks slukker lys, uden man starter hue app op.

er det muligt? 

Altså noget i stil med det her


Dit link virker ikke hos mig jeg får bare en about:blank side.
//Guldhammer
Til top
dumb Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dumb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2017 kl. 12:53
Bruger selv en vægmonteret Android tablet til styring af Sonos, Hue, Weber igrill, harmony hub, kalender. På nær harmony, så er det widgets til alle de apps jeg bruger, hvilket gør at man kan styre direkte fra hjemme skærmen, uden først at skulle vente på at appen starter op
TV: 60" Sharp LE636
Projektor: Sony HW55ES
Lærred: 110" HiViLux motoriseret
Front/Center: Paradigm MilleniaOne
Bag: S/A Talent
Sub 1: XTZ 10.16
Sub 2: Velodyne SPL-800i
Receiver: Yamaha RX-A3030
Til top
simzdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 19-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér simzdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-December-2017 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af dumb dumb skrev:

Bruger selv en vægmonteret Android tablet...

Nogle gode fif til hvordan man vægmontere dem mht til strøm og deslige? 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu