recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt, ældre stereoforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt, ældre stereoforstærker

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 12:55
Jeg ville kigge efter noget gammelt analog.

F.eks Onkyo Integra serie (Integra serie var deres top serie).

Det kunne f.eks være denne:

https://www.dba.dk/forstaerker-onkyo-integra/id-1039641229/

(har intet med annoncen at gøre).
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2018 kl. 12:37
Til et lille hyggeprojekt med en CD-afspiller og stakkevis af gamle CD'er kunne jeg godt ønske mig, at finde en ældre, brugt stereoforstærker. Udover Denon's forstærkere kender jeg ikke ret mange, så jeg leder lidt efter lignende modeller både hvad angår effekt, tidsalder og pris. 

Bedste sammenligning og ønske jeg kan give er nok f.eks en Denon PMA-1315, så gerne noget med minimum 2x100W i 8 Ohm. Og helst uden det koster det samme som nyprisen :) 

Prismæssigt er det nok max. 1500. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu