recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forsvundne apps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forsvundne apps

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jullens Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2018
Sted: Hbidovre
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jullens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forsvundne apps
    Sendt: 07-Januar-2018 kl. 15:28
Hej. Mine børn pillet ved min IPad og nu er safari og apostrof væk. De ligger ikke i nogle mapper, men jeg kan finde dem under Siri app forslag, jeg vil bare gerne have dem lagt over på en side ligesom mine andre apps.

Nogle der ved hvordan jeg gør?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 15:51

Ved ikke om det er som på Android, der trækker man dem bare over i den mappe hvor man vil have dem eller over på skrivebordet
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Jullens Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2018
Sted: Hbidovre
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jullens Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 15:56
Tak, det gør man også normalt her. Problemet er at appen ikke er der og kun kan fremsøges under siri appforslag. Her har jeg ikke mulighed for at trække dem over. Og jeg har søgt om de er slået til med en begrænsning, men det er de ikke..
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 15:58

De må så kunne slettes i App oversigt, og hentes ind igen.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 16:05
Safari kan ikke slettes fra IOS, så det må ligge et eller andet sted.
Er du sikker på det ikke ligger og rodder rundt i en mappe, eller har du været inde og slå begrænsninger til, så Safari er blevet skjult? 
Mvh Jesper
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 16:21
Indstillinger -- iCloud og så flyt slideren så den biver grøn ud for Safari.

Redigeret af kaizer - 07-Januar-2018 kl. 16:22
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu