recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech Harmony
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Logitech Harmony

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech Harmony
    Sendt: 07-Januar-2018 kl. 17:13
Hej..
 
Min Harmony er blevet lidt træg i knapperne og skal skiftes ud.
Jeg synes ellers jeg havde et rimeligt overblik over de forskellige modeller Harmony, men jeg er åbenbart faret lidt vild alligevel. Confused
 
Altså, jeg mener at den jeg har nu hedder "Ultimate", den ser sådan ud:
 
 
I "sættet" var der også en HUB som denne her https://www.logitech.com/da-dk/product/harmony-hub?crid=60 der ligesom styrer det hele, fra app. eller fjernbetjening.
 
Det virker lidt som om den nye skal være en "Elite" https://www.happii.dk/Fjernbetjening/Logitech-Harmony-Elite/2527522
 
Men hvad kan den så, som den jeg allerede har ikke kan?
 
Og så har jeg har lidt svært ved at forstå om jeg kan købe en Harmony uden HUB, og så bruge den HUB jeg allerede har? Og hvis man kan, giver det så overhoved mening?
 
Jeg har også lidt svært ved at se forskellene på de forskellige Harmony, er denne f. eks den samme som den jeg allerede har, bare uden HUB, og hvis det er, kan jeg så bare bruge den HUB jeg allerede har, eller kan denne Harmony ikke fungere sammen med en HUB i det hele taget?
 
Hjælp.. :-)
 
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 19:07
Hej du kan få en ny på garantien hvis du kontakter Logitech support .
De er helt fantastiske hvad angår support .. også selv.om de to år er gået

Mvh Michael
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 19:09
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Hej du kan få en ny på garantien hvis du kontakter Logitech support .
De er helt fantastiske hvad angår support .. også selv.om de to år er gået

Mvh Michael
 
Det kunne være jeg skulle prøve det, tak for tip..Wink
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 19:25
Jeg ha været heldig at få byttet to gange igennem årene .. meld lige tilbage hvis du giver det et forsøg

Mvh Michael

Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Jeg ha været heldig at få byttet to gange igennem årene .. meld lige tilbage hvis du giver det et forsøg

Mvh Michael

 
Det skal jeg nok. Wink
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 20:23
Du kan købe en harmony 950 hvis ikke du kan få den byttet på garanti, det er den der er i elite, bare uden hub. Da du har en hub, er der ingen grund til at købe en mere.
Til top
Damhus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 503
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Damhus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 20:26
Oprindeligt skrevet af Zuppe Zuppe skrev:

Du kan købe en harmony 950 hvis ikke du kan få den byttet på garanti, det er den der er i elite, bare uden hub. Da du har en hub, er der ingen grund til at købe en mere.


Jeg forstår, det var også det jeg kom frem til, tak..
Til top
Zuppe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zuppe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2018 kl. 20:30
velbekom
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu