|
Ny BD Afspiller / Eller udbyggelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Januar-2018 kl. 09:48 |
Hej
Jeg byggede for ca 5 år siden et fedt media center som stadig benyttet i stor stil idag. Til den har jeg altid haft en Onkyo 309 og må ærlig indrømmer at her 26 mdr efter jeg har købt den fik jeg for første gang testet om den virkede, og det gjorder den så ikke... Mega øv. (Købt ved AV connection) Nu vil jeg jo gerne have en anden, men hvad kan i forslå, er klar på at gi lidt mere hvis der er en løsning hvor jeg kan afspille alt hvad jeg har på min NAS (Tænker lidt Oppo) Håber måske at spotify kan komme med på vognen Men har jo som sagt også mit Media Center Men virker afvikling af bluray fint på Kodi? og Openelec udgaven? (Skal nemlig have BD drev til den først) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |