recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Højttalere Dynaudio EsotechD260 - Seas G17 RE/P
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Højttalere Dynaudio EsotechD260 - Seas G17 RE/P

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
MPI Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Januar-2018
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MPI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Højttalere Dynaudio EsotechD260 - Seas G17 RE/P
    Sendt: 21-Januar-2018 kl. 18:49
Hej Igen,

Beklager at det tog lidt tid, men her er et billede:


Til top
MPI Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Januar-2018
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MPI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2018 kl. 08:38
Oprindeligt skrevet af Meier Meier skrev:

Det lyder da lidt spændende :-)
Er det en “lille” udgave af HF275?
Hvilket filter er der med til den?


Hen Meier,

Det er et byggeprojekt fra 1995, som min onkel hjalp mig med, så jeg ved ikke så meget om dem, jeg kan lave nogle billeder i aften, så du kan se dem. Jeg mindes at han kaldte dem for “Musical Point”, men det er ikke noget der kan gøre mig så meget klogere .

//Morten
Til top
Meier Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Meier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2018 kl. 16:58
Det lyder da lidt spændende :-)
Er det en “lille” udgave af HF275?
Hvilket filter er der med til den?
Til top
MPI Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-Januar-2018
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MPI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2018 kl. 21:46
Hej

Jeg har et par højttalere liggende der er købt som samlesæt i 1995 og nu samler støv sammen med min CD afspiller fra anden tråd.

Det er et par sorte kabinetter, men enhederne er Dynaudios Esotec 260-D og Seas G17 RE/P

Har det interesse for nogen her på forummet?


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu