recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - NUC til surround-anlæg 5.1
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

NUC til surround-anlæg 5.1

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: NUC til surround-anlæg 5.1
    Sendt: 22-Januar-2018 kl. 16:05
Hej
Overvejer at udskifte min Asrock pc med en ny NUC, men ved ikke rigtigt med hensyn til lyd, da jeg har et logitech z906 som jeg gerne ville have til at virke med pc’en, men der er jo ikke andet end et stik til hovedtelefoner, så hvad gør i andre som ha NUC,.?

Kan måske køre højtalerne over med de 3 stik til tv, og så tv til NUC med hdmi.!,

/Peter




Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2018 kl. 17:31
Du har fuldkommen ret. De fleste ville ikke bruge et sæt logitech højttalere til den slags. De ville køre hdmi over i en reciever som vil afspille lyden. Dog er der også lidt problemer med de lidt ældre maskiner og nye highend lydformater.
men hvis dit TV har optisk udgang, så er det jo bare at gøre det, for dit logitech sæt har jo optisk ind. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu