recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste mobil uden skærmbeskyttelse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste mobil uden skærmbeskyttelse?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste mobil uden skærmbeskyttelse?
    Sendt: 23-Januar-2018 kl. 10:22
Jeg er træt af at fedte rundt med skærmbeskyttelse
Er det ikke godt nok at have sin mobil i et etui?
Hvad for en mobil - Android eller iPhone - har den mest modstandsdygtige skærm (Gorilla Glass eller andet)?


Redigeret af jake51 - 23-Januar-2018 kl. 10:22
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 10:48
Jeg droppede både skærmbeskyttelse og flip etui på den første iPhone og satte et bagcover på. Det hindrede fornuftigt brug og blev meget fedtet. Tlf ligger aldrig i bukselommem, men passer ellers ikke på den, og den har ingen ridser. Jeg har læst et sted at iPhone har noget specielt hærdet glas, der modstår ridser bedre. Men i sidste ende kommer det nok an på brugeren
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 11:28
Hvordan er det generende med skærmbeskyttelse?

Jeg har aldrig prøvet det, men har stadig det plastik på skærmen, som telefonen blev leveret med for snart 3 år siden.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 11:49
Mindre responsiv touch og lettere indfedtning af skærm. Emballagen skal da af tlf
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 12:03
Jeg oplever ikke den er anderledes at trykke på, end en ny iPad Air. Ej heller bliver den mere fedtet; tværtimod.

Uden at jeg tænker meget på det, er det imponerende at det stadig sidder fast, på trods af alle de gange den bliver brugt dagligt.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 12:21
De fleste mobiler bruger gorilla glas eller lignende. Spørgsmålet er måske mere om brugeren skal ændre adfærd.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 12:40
Jeg har haft Apples originales læder bagcover på både min 6+ og min nuværende 8+.
Ca. 3,5 års brug tilsammen og tabt et antal gange.
Har endnu ikke fået skyggen af en ridse i skærmen.
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2018 kl. 13:22
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Jeg oplever ikke den er anderledes at trykke på, end en ny iPad Air. Ej heller bliver den mere fedtet; tværtimod.

Uden at jeg tænker meget på det, er det imponerende at det stadig sidder fast, på trods af alle de gange den bliver brugt dagligt.

Lige netop iPad Air opfører sig på samme måde som en mobil med skærmbeskytter. Den blir hurtigt møgfedtet, og det må være fordi der er plastikagtigt display i modsætning til min forrige iPad 2, der var glas og ikke blev fedtet

Redigeret af Kampus - 23-Januar-2018 kl. 13:43
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu