recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af LCD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKøb af LCD TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Neque Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af LCD TV
    Sendt: 20-September-2006 kl. 15:02
Hej

Overvejer kraftigt at købe et LCD TV.

Ser ikke så vildt meget fjernsyn, så har ikk nødvendigvis brug for et stort fjernsyn. Et 20-26" vil være fint til mig.
Har kigget lidt rundt omkring ang. priser, og kan se der er meget forskel på priser afhængigt af hvilket mærke det er.
Var i Bilka igår for at kigge, især på deres "Prosonic" og "HiSense". De ligger i den billige ende af skalaen og udstråler umiddelbart god kvalitet. Stod og sammenlignede et "Sony" og "Prosonic". I nogle tilfælde var billedet bedst på "Sony", andre tilfælde på "Prosonic". Prøvede ikke at lege med menu og indstillinger, eller fjernbetjening generelt, så dette kender jeg intet til.

Men vil gerne høre om erfaringer med både billig-mærker og de dyrere. Skal man generelt holde sig fra de billige, eller kan det godt betale sig at købe sådan et? Eller skal man helt holde sig fra det, og købe noget ordentligt fra starten. Kender desværre ikke nogle der ejer et billig LCD TV, så nu vil jeg gerne høre jeres erfaringer :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu