recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Absurd forløb batteri skift Iphone 6s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Absurd forløb batteri skift Iphone 6s

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2018 kl. 10:46
Problemet er jo at Apple kun yder 1 års garenti.

Og det er butikken der yder 2 års reklamationsret. Så der er 2 forskellige der skal betale.
Til top
kennls Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2018 kl. 10:32
Nu skal det ikke blive en Apple hadetråd, men en advarsel om ikke at få skiftet Iphone batteri ved at sende Iphone til Apple, men brug en danske servicepartner i stedet (forhåbentlig)

Min kærestes Iphone 6s (som er 1,5 år gammel) har i et stykke tid lidt af batteri problemer. Den var ikke en del af de serienumre, som fik gratis udskiftning.

Da vi så Apple's tilbud om batteriskift for 299 kr, slog vi til. Vi bestilte service anmodningen hos Apple og indsendte Iphone. Dette var til et værksted i Tjekkiet.

Nogle dage efter vi fik en bekræftelse på den var modtaget og de ville starte reparationen. Dagen efter fik vi en email om at der var en skade på mobil der ikke var oplyst, og at LCD Panel var damaged. Dokumentation for dette var et billede af bagsiden af Iphone

Apple kræver så 1036,50 + afgifter for at reparere dette, sådan uden nogen dokumentation. Det oveni de 325 kr, som vi allerede har betalt.

Vi ringede så en og kom videre til deres "tekniske" support. De brugte så nogle dage på at undersøge, og vi fik i går at vide at det har Home knappen der var fejlet i deres diagnostik, men at fordi iphone var over 1 år gammel, skulle reklameres hos butikken vi har købt den hos.

Men derudover vil de ikke skifte batteriet, grundet home knap. De vil heller ikke skriftligt dokumentere der er en fejl på home knap. Så de forventer jeg tager i Computer City og siger at Apple har telefonisk meddelt mig at den home knap (der fungerer fint) har en fejl

Man føler virkelig at ens Iphone er taget som gidsel, betal 1400-1500 kr eller også skifter vi ikke batteriet, for vi har "konstateret" andre fejl, som vi dog ikke vil dokumentere.

Så jeg vil anbefale alle at gå til en dansk service partner og ikke sende den til Apple!

NU prøver jeg at få dem til at skrive hvad fejlen er, så i computer city og lave reklamation, også skifte batteri, men det bliver ikke hos Apple længere!!!!

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu