recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - db7000s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

db7000s

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: db7000s
    Sendt: 06-Februar-2018 kl. 17:17
Har stående en ældre men velfungerende dreambox 7000s kan man bruge den til noget andet end lige se tv på fx noget netværks haløj nu den ikke er ibrug mere.



Hvis nogen kan bruge den så byd
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2018 kl. 21:07
Hvis du tænker nas eller lign, ville jeg nok gå over i noget Raspberry Pi seneste version. Fylder intet, bruger ikke meget strøm, og koster nada.

MVH
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2018 kl. 09:23
ok, den gamle db7000 bliver liggende i skuffen og så kun bruger den når der skal justeres skåle istedet for og slæbe den nye 7020 boks udenfor.

Det med rasperry springer jeg lige over, fandt opskriften som ser ret teknisk ud, så er en alm brugt qnap noget lettere 


Redigeret af jetdirect - 13-April-2018 kl. 10:34
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2019 kl. 19:24
Den gamle dreambox er nu hugget op den har ligsom tjent sit og erstattet med en ny og bedre model som er mere stabil.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu