recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Manual søges til TDC digitalmodtager KMM3410
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Manual søges til TDC digitalmodtager KMM3410

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Manual søges til TDC digitalmodtager KMM3410
    Sendt: 07-Februar-2018 kl. 14:09
Er der nogen der kan hjælpe med en brugervejledning til en TDC boks model KMM3410-DK eller alternativt en KMM3010-DK som vist skulle være ret identisk?
 
Det er en ældre sag, vist nok 10 år gammel, og YouSee kundeservice kunne ikke finde noget om den. Jeg har søgt på nettet uden held. Måske nogen har et link, en pdf eller så. Behøver ikke være på dansk.
 
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 15:48
Hej.

I følge dette link skulle det være en KISS. Det ved jeg ikke om det kan hjælpe nogen videre.


Hilsen Carsten.


Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 15:56
Hej Carsten. Den side har jeg set. Andre steder på nettet står der at Cisco står bag. Men jeg har desværre ikke kunnet bruge det til at finde nogen manual noget sted...
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 16:33
Hej.

Jeg fik en ide og søgte på DBA. Der er en der har 2 til salg. Han skriver ikke noget om manualer, men du kunne prøve at ringe og spørge?

Hilsen Carsten.
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2018 kl. 16:35
Tak, der har jeg også været forbi :-)
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2018 kl. 09:54
Det kan jeg muligvis godt fremskaffe. Jeg vil i hvert fald lige prøve, at tjekke. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
truntemus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér truntemus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2018 kl. 16:01
Hej

Hvad søger du af viden omkring den??? Jeg er sikker på du kan få den udskiftet uden beregning til den nyeste model. Jeg er forundret over den kører endnu, der var en del som havde problemer med strømforsyning.

Mvh
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2018 kl. 16:43
Det er ikke min. Det er på vegne af ejeren jeg spørger, som jeg gerne vil hjælpe. Men der er nok ikke ret mange der ligger inde med manualer på så gammelt TDC udstyr... En udskiftning vil nok være på sin plads.
Til top
truntemus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér truntemus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2018 kl. 16:48
Det eneste minus ved udskiftning er at optagelserne er væk når du får ny boks. Der er heller ikke på de nye bokse. ☺️
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 07:41
Jeg har fremskaffet en manual til en Cisco 5030, som er næsten identisk. Dog med forbehold for, at produktet har ændret sig markant siden da både software og funktion har ændret sig markant siden da. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
filthat Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 344
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filthat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 11:48
Til top
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 939
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tarkin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2018 kl. 15:27
Tak for de links, filthat! De kan nok godt bruges selvom fjernbetjeningen ser lidt anderledes ud.
sbndk, tak, men jeg tror ikke det bliver nødvendigt.
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu