recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Emotiva BasX A-300?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Emotiva BasX A-300?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Emotiva BasX A-300?
    Sendt: 11-Februar-2018 kl. 16:23
Hejsa

Jeg overvejer en effektforstærker fra Emotiva, mere præcist en BasX A-300. Den skal trække mine frontere, som er et sæt Xtz 99.36. Disse er pt koblet til en Yamaha rx-1067.

Av-connection har try and buy på den pågældende model, så den skal selvfølgelig hjem på prøve, men da jeg i fremtiden håber at kunne opgradere til noget B&W cm9 eller cm10, så kunne det være fedt hvis der var nogen der kunne fortælle om den også kan trække sådan nogen...
Til top
sbndk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 588
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sbndk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2018 kl. 17:57
Jeg tror ikke mange herhjemme endnu har erfaring med det, da mærket først er kommet til salg i Danmark indenfor den seneste tid. Før har man jo selvfølgelig kunnet handle direkte i USA, hvis man havde mod på det. 

Men generelt får de ret god kritik og man får meget for pengene. 
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2018 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af sbndk sbndk skrev:

Jeg tror ikke mange herhjemme endnu har erfaring med det, da mærket først er kommet til salg i Danmark indenfor den seneste tid. Før har man jo selvfølgelig kunnet handle direkte i USA, hvis man havde mod på det. 

Men generelt får de ret god kritik og man får meget for pengene. 

Ja, du har nok ret. Jeg havde bare håbet at man måske kunne finde en enkelt eller to der havde noget erfaring Smile

Det ender jo nok med at jeg tager en hjem for at prøve den af, hvilket er fint nok, men det ville også være rart at vide om den gav mening med fremtidige højttalere også, og ikke bare de nuværende...


Redigeret af Gump - 17-Februar-2018 kl. 17:23
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2018 kl. 11:09
Gump: Hvordan var dit indtryk af Emotiva effektforstærkeren? Jeg overvejer A-150-versionen :-)
Til top
Gump Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gump Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2018 kl. 22:43
Oprindeligt skrevet af larserik larserik skrev:

Gump: Hvordan var dit indtryk af Emotiva effektforstærkeren? Jeg overvejer A-150-versionen :-)

Jeg er ikke kommet så langt endnu. Jeg overvejer stadig om jeg skal gå efter noget brugt til samme penge, men en effektforstærker er ikke lige første prioritet for tiden, så ved ikke lige hvor længe der kommer til at gå Smile

Men du må meget gerne komme med dine erfaringer hvis du vælger en A-150 Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2018 kl. 10:22
Det skal jeg nok LOL

Jeg har dog valgt at satse på det pt. gode sommervejr, så projektet er på stand-by Beer
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu