recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gemme spil i cloud og spille dem efterfølgende
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gemme spil i cloud og spille dem efterfølgende

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaps Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2006
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gemme spil i cloud og spille dem efterfølgende
    Sendt: 14-Februar-2018 kl. 11:27
Hej.
 
Min søn har lige fået en ps4 pro.
Vi har købt et par spil og vil gerne sikre at vi kan spille dem i tilfælde at der sker noget skiverne, feks de bliver væk eller ødelagt, stjålet osv.
 
Kan man gemme spillene feks i en cloud og så spille dem også hvis man mister skiven hvor spillet er på eller hvordan kan man sikre sig.
 
Har prøvet at Google mig frem til et svar men kan ikke finde noget, men jeg er helt ny i ps4 verden, så beklager hvis jeg ikke har fundet noget.
 
Venlig hilsen
Kasper
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2018 kl. 12:21
Nej, det kan man ikke. Det ville jo åbne mulighed for, at både du, og alle dine venner og din søns venner, på skift lånte disken, lagde den op "i skyen" og så spillede spillet.

Ulempen ved fysiske medier til spil er, at man er nødt til at have disken for at kunne spille. Fordelen er så, at man kan sælge disken.

Fordelen ved digitale køb af spil er, at man altid har en "backup" i skyen. Ulempen er, at man ikke kan videresælge spillet, når man ikke længere gider spille det.

Du må vælge hvilken af de to muligheder, der giver dig den fordel du helst vil have...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
kaps Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Februar-2006
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaps Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2018 kl. 12:43
Helt ok, så må vi træffe et valg :-)
 
Tak for hjælpen.
 
Kasper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu