recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder

 Besvar Besvar Side  <1 45678 16>
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg synes ellers SOPO har været fantastisk til nu.


Har du også handlet med dem?

Mon ikke bare at Kampus har fulgt med i tråden - jeg tror det.


Måske, men udefra det jeg har læst, er der ikke meget "fantastisk" over håndteringen. Derfor spurgte jeg.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg synes ellers SOPO har været fantastisk til nu.


Har du også handlet med dem?

Mon ikke bare at Kampus har fulgt med i tråden - jeg tror det.


Måske, men udefra det jeg har læst, er der ikke meget "fantastisk" over håndteringen. Derfor spurgte jeg.


Klaus
Det kommer vel an på hvorledes man læser det skrevne. For mig har SOPO håndteret sagen rigtigt godt, og det fremgår også af min tråd.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 16:59
Er det fordi jeg siger dig imod ? At du fjerner mine indlæg ?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 17:22
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det kommer vel an på hvorledes man læser det skrevne. For mig har SOPO håndteret sagen rigtigt godt, og det fremgår også af min tråd.


Korrekt, jeg læser følgende:

Du køber en soundbar, der ankommer i defekt tilstand.
Du kontakter sælger som i første ombæring vil lade Sony om at ordne problematikken.
Da du har kvaler med omdømmet af det serviceværksted Sony bruger presser du sælger, som ender med at tage udstyret retur og lover dig et nyt sæt i stedet.
Sælger sætter en dato på, hvornår du kan få en sy soundbar, som de ikke overholder.
I ventetiden har du skrevet til dem og spurgt til leverancen af den nye soundbar, men de har ikke svaret.
Nu håber du på at du kan få dine penge retur, men har ingen afklaring på om du kan få det.

Det er der i mine øjne intet fantastisk over.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Øv hvor er det træls med så langsommelig levering. Jeg synes ellers SOPO har været fantastisk til nu. Men svært at klandre nogen, hvis ikke de kan skaffe anlægget.

Jeg klandre bestemt ikke SOPO, de har sikkert gjort hvad de kunne. Men nu har jeg mistet tålmodigheden.

Det værste for mig er egentlig, at Sony anlægget har været det bedste som jeg har haft mulighed for at høre. Masser af saft og kraft.

Men indtil videre vil jeg nok bare "Nøjes" med lyden fra det glimrende lydsystem fra mit Pana TV.

Tålmodighed er en dyd kære Hother.
Jeg betalte for et Naim setup d. 27.12.2017, og modtog det d. 20.03.2018.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Øv hvor er det træls med så langsommelig levering. Jeg synes ellers SOPO har været fantastisk til nu. Men svært at klandre nogen, hvis ikke de kan skaffe anlægget.

Jeg klandre bestemt ikke SOPO, de har sikkert gjort hvad de kunne. Men nu har jeg mistet tålmodigheden.

Det værste for mig er egentlig, at Sony anlægget har været det bedste som jeg har haft mulighed for at høre. Masser af saft og kraft.

Men indtil videre vil jeg nok bare "Nøjes" med lyden fra det glimrende lydsystem fra mit Pana TV.

Tålmodighed er en dyd kære Hother.
Jeg betalte for et Naim setup d. 27.12.2017, og modtog det d. 20.03.2018.
Den dyd har desværre aldrig influeret væsentlig på mig. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Øv hvor er det træls med så langsommelig levering. Jeg synes ellers SOPO har været fantastisk til nu. Men svært at klandre nogen, hvis ikke de kan skaffe anlægget.

Jeg klandre bestemt ikke SOPO, de har sikkert gjort hvad de kunne. Men nu har jeg mistet tålmodigheden.

Det værste for mig er egentlig, at Sony anlægget har været det bedste som jeg har haft mulighed for at høre. Masser af saft og kraft.

Men indtil videre vil jeg nok bare "Nøjes" med lyden fra det glimrende lydsystem fra mit Pana TV.

Tålmodighed er en dyd kære Hother.
Jeg betalte for et Naim setup d. 27.12.2017, og modtog det d. 20.03.2018.

Den dyd har desværre aldrig influeret væsentlig på mig. 

Heller ikke her, men det skulle den, hvis det var Naim jeg ville have.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 10:41
Så har SOPO annulleret min ordre, og det er jeg meget tilfreds med. God service, hvor de har lyttet til deres kunde. Jeg kan ikke bede om mere, det er sørme ikke alle steder at en internetbutik lytter til deres kunder i den situation jeg har været igennem.

Hvad der så skal ske på lyd siden, jeg ved det ikke.

En rigtig god Påske til alleSmile


B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 12:04
Kan du ikke bare købe det i dk. Priserne må vel være faldet en smule i mellemtiden 🤔
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 12:11
Oprindeligt skrevet af Mikael nielsen Mikael nielsen skrev:

Kan du ikke bare købe det i dk. Priserne må vel være faldet en smule i mellemtiden 🤔
Jo det har du sikkert ret i. Men jeg er gået i tænkeboks for hvad jeg vil nu. Nu har jeg ventet så længe på en ny Sony surround bar, og Sopo har stadig ikke fået den hjem. I øvrigt er "Dimsen" ikke på lager flere steder. Jeg kan godt vente en stund mere.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 13:02
Hvis jeg ikke tager meget fejl har power 20 % i den her uge på soundbar og kan de har det hjemme i Glostrup og Odense.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af Mikael nielsen Mikael nielsen skrev:

Hvis jeg ikke tager meget fejl har power 20 % i den her uge på soundbar og kan de har det hjemme i Glostrup og Odense.
Takker for infoSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu