recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder

 Besvar Besvar Side  <1 141516
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2018 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af New Puma New Puma skrev:

Jeg forstå ikke helt du giver en mindre formue for, at få en Panasonic model med indbygget Soundbar for derefter at investere i en Sony Soundbar som du mener ikke lyder som det HighEnd Surround anlæg som du solgte for år tilbage 😢😢😢

Du er efter min mening en meget erfaren mand og vidste vel  på forkant at små højtalere / magneter er lig med lille lyd for det er jo bestemt en nogle fysiske love som betyder at den mængden af luft som sættes i bevægelse er begrænset lidt som en elektronisk “tunet transistor radio” i forhold til de ægte watt og rigtige klassiker højtalere 😉😉😉 så hvorfor kaste flere penge efter elektronisk “tunet transistor lyd” ??? 

Måske de burde have overvejet et Sony OLED som efter min vurdering er Panasonic overlegen på lyden og i den sidste ende om du så kan lide det eller ej står LG bag alt OLED panel teknologi i disse år.


Jeg ser ikke så mange film mere, derfor solgte jeg mit tidligere surround anlæg. Mht. mit TV købte jeg dette pga. billedet, og ikke så meget pga. lyden. Jeg var dog faktisk i 7 sind  om jeg ville købe en soundbar fordi lyden på Pana TV´et er så god til mit daglige brug.

Jeg stod så også og manglede lidt lyd til CD afspilning, og det ene med det andet gjorde jeg gik på jagt efter en soundbar, med god lyd for mig. Jeg forventede skam ikke lydmirakler med en soundbar, men forskellen i disses ydeevne er ganske spændende.




Redigeret af Hother - 11-Juni-2018 kl. 10:15
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 05:57
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

...

Det ændrer på dynamikken i markedet, så soundbarer og forstærkere ikke længere behøver at have HDMI-indgange til passthrough. Tv'et bliver hubben. Det er i hvert fald idéen fra HDMI-organisationen.

Men det kommer naturligvis til at tage mange år at etablere.

Er det ikke skidt for forbrugerne?
... idet et nyt TV ofte er en meget dyr investering og hvor det som billedviser kunne holde måske 8 år, så skal man pludselig skifte fordi der er kommet en ny standard eller feature?
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2018 kl. 06:38
At lege md det nye er dyrt. 

Man kan leve lykkeligt uden 

Sony st5000 har fået eARC via en Update. 😄
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 141516
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu