recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder

 Besvar Besvar Side  <1 23456 16>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det kan jeg godt forstå. Havde selv en kedelig oplevelse med Pandrup værkstedet, der skulle skiffe en LED i front på min Pio AVR. Den kom tilbage med tydelige mærker fra skruetrækker brugt til at vippe drejeknapper af. Og så virkede frontklapoen ikke.

Først efter jeg henvendte mig til Pioneer Danmark, ville de tage den tilbage og udbedre skaderne. Udbedringen bestod i en højglanspolering og en hulans masse strækplast for at understrege at DE var ihvertfal IKKE forkert på den. SÅDAN NOGLE BØNDER VIL JEG IKKE HA TIL AT LAVE NOGET AF MIT UDSTYR NOGENSINDE!

https://dk.trustpilot.com/review/www.servicebroker.dk
Samme opfattelse hos mig. Så jeg har sendt en mail til Dan´s HIFI, og håber at de vil kigge på mit Sony system.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 16:15
Bønder?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 16:41
Du kan jo overveje at gøre brug af din returret og sende det retur
Til top
-Henrik- Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-December-2012
Status: Offline
Point: 412
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -Henrik- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Samme opfattelse hos mig. Så jeg har sendt en mail til Dan´s HIFI, og håber at de vil kigge på mit Sony system.
Ham har jeg en god købserfaring med mht. et sæt monoeffektforstærkere for nogle år siden.
Han virkede som en rigtig guttermand.
Håber han kan/vil hjælpe.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af -Henrik- -Henrik- skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Samme opfattelse hos mig. Så jeg har sendt en mail til Dan´s HIFI, og håber at de vil kigge på mit Sony system.
Ham har jeg en god købserfaring med mht. et sæt monoeffektforstærkere for nogle år siden.
Han virkede som en rigtig guttermand.
Håber han kan/vil hjælpe.
Han er nemlig en rigtig hyggelig og kompetent mand, og jo han vil gerne hjælpe mig.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Du kan jo overveje at gøre brug af din returret og sende det retur
Det synes jeg er lidt unfair, når sælger ved at sættet er i udu.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Du kan jo overveje at gøre brug af din returret og sende det retur

Det synes jeg er lidt unfair, når sælger ved at sættet er i udu.


Det er også ganske hæderligt hother - MEN en “trussel” på præcis det har jeg før fået byttet istedet for rep. Det er ikke rimeligt at et helt nyt produkt skal til rep.

Jeg forklarede dem at jeg nu bare havde været ærlig og jeg forventede en fornuftig respons, for reelt kunne jeg bare returnere på min ret.
Det var så i Elgiganten for mange år.
Ellers er jeg spændt på at høre om din oplevelser. Du må meget gerne knytte lidt kommentarer på den ift din gamle panorama.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 17:18
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Du kan jo overveje at gøre brug af din returret og sende det retur
Det synes jeg er lidt unfair, når sælger ved at sættet er i udu.

Du vil ikke have det repereret, hvor Sony bruger som deres værksted.
Du vil ikke sende retur, men så selv betale for det??

Du vil evt. gå hen til en forretning, hvor du slet ikke har handlet, da du nu skulle spare og har handlet i Østrig!
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 17:28
Nå, men Dan er jo en ærlig mand. Han siger at han gerne vil hjælpe mig, men at det ikke kan være rigtigt. Desuden vil jeg miste garantien. Så jeg må krybe til patten, og sende mit grej til Servicebroker - pokkers.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 17:55
Hvorfor siger du ikke bare til firmaet i Østrig at den løsning Sony dk tilbyder ikke er i orden ?

Jeg havde godt nok bedt sopa om at sende en ny sub og så kunne de lige sende en retur label med.

Redigeret af Jonas_R - 20-Februar-2018 kl. 17:56
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Du kan jo overveje at gøre brug af din returret og sende det retur
Det synes jeg er lidt unfair, når sælger ved at sættet er i udu.

Du vil evt. gå hen til en forretning, hvor du slet ikke har handlet, da du nu skulle spare og har handlet i Østrig!
Uanset hvor inden for EU jeg havde købt mit Sony system, og uanset hvad jeg havde betalt for dette, havde Sony Nordic´s fremgangsmåde være den samme.

Jeg har bestemt intet at klage over forhandleren i Østrig. Jeg handler der gerne igen.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 18:41
John hvis du selv vil bruge penge på den her kedelige sag, så brug dem på at betale returporto til Østrig. Og gør så det som du ellers altid har gjort, køb sættet herhjemme!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu