recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Så ankom Sony HT-ST5000 igen, nu med billeder

 Besvar Besvar Side  <1 34567 16>
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 19:50
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

John hvis du selv vil bruge penge på den her kedelige sag, så brug dem på at betale returporto til Østrig. Og gør så det som du ellers altid har gjort, køb sættet herhjemme!
Jeg har besluttet mig til at sende systemet til reparation som Sony anviser, for at beholde min garanti.

Så må jeg krydse fingre i mens.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2018 kl. 10:14
Nå, men der er sket en ny udvikling i sagen omring mit Sony lyd system. Forhandleren vil nu have det retur til Østrig. De har sendt mig en pakke label til DPD.

Jeg er lidt spændt på, om jeg kan aflevere den 30 kg tunge pakke hos Postnords pakkeshop hos vores lokale Menu butik. De modtager nemlig normalt kun pakker op til 20 kg. Pakken blev leveret til mig af Postnord.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2018 kl. 10:23
Det er også det bedste at få det returneret. Postnord og DPD har da vist et tæt samarbejde tyder det på. Så du burde kunne aflevere det uanset vægten.

https://www.postnord.com/da/presse/pressemeddelelser/postnord/2015/dpdgroup-og-postnord-udvider-strategisk-partnerskab/
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2018 kl. 15:46
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er også det bedste at få det returneret. Postnord og DPD har da vist et tæt samarbejde tyder det på. Så du burde kunne aflevere det uanset vægten.

https://www.postnord.com/da/presse/pressemeddelelser/postnord/2015/dpdgroup-og-postnord-udvider-strategisk-partnerskab/
Virkeligt servicemindede folk fra SOPO i Østrig. Skrev at der kunne gå et par dage inden afsendelsen, for jeg skulle have nogen til at hjælpe mig med transport til et posthus osv.

Ingen problemer, vi skal sørge for, at pakken bliver afhentet hos dig. Jeg fik næsten tårer i øjnene, når jeg har det som jeg har. Flot flot.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2018 kl. 19:35
Ville de sende nyt produkt afsted til dig? 🙂
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2018 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Ville de sende nyt produkt afsted til dig? 🙂
Jep. Jeg har lige hørt fra Sopo, og de sender mig en ny. De skal lige have den hjem først, så jeg ved ikke helt hvor lang tid der går. Jeg forstår det sådan, at Sony Systemet er lidt i restordre. Man kan heller ikke bestille Sony Systemet på deres hjemmeside i øjeblikket.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2018 kl. 13:58
Der er lidt længere udsigter til at jeg igen modtager en ny "Forunderlig pakke". Forhandleren i Østrig får ikke mit Sony system på lager før ved udgangen af uge 12. Det har jeg sagt ok til, men samtidig oplyst, at hvis leveringen til lager forsinkes yderligere, så ønsker jeg ordren annulleret.

Jeg kan se, at mange danske forhandlere heller ikke har Sony systemet på lager, og en del af disse med tilsvarende lange leveringstider. Det kan der jo så være flere årsager til. Sony HT-ST5000 er jo nok ikke det lydsystem som der sælges flest af.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 10:56
Nå, men SOPO (min forhandler), skulle have modtaget et nyt Sony HT-ST5000 system i går fredag. Jeg sendte et par mails til forhandleren i Østrig, hvor jeg ville høre om status på mit Sony system. Jeg fik desværre aldrig svar, og det kan der jo være flere årsager til.

Min egen udlægning må være, at SOPO ikke har modtaget et nyt Sony anlæg. Jeg har derfor bedt SOPO om at annullere min ordre, og sende mig pengene retur. 

Jeg bestilte Sony systemet den 2. februar, og så er der jo gået 14 dage med forsendelser, og knapt en uge hvor jeg sloges lidt med Sony Danmark. Jeg har det generelt sådan, at køber jeg en vare, så skal denne ombyttes hvis man straks ved modtagelsen opdager at varen er defekt. Jeg mener ikke at i en sådan situation, at varen skal sendes til reparation. Sony overholder utvivlsomt alle regler ved deres forslag til reparation - jeg synes bare ikke at det er fair overfor kunden.

SOPO valgte så at jeg kunne sende varen retur til dem for en ombytning, hvilket var en fin løsning. Desværre er Sony systemet i restordre, og nu synes jeg ikke at jeg vil vente længere. Jeg har ikke kunnet bruge Sony systemet i bare 5 minutter siden jeg bestilte varen den 2. februar og frem til i dag.

Jeg håber jo på at få mine penge retur, og hvad der så skal ske, jeg ved det faktisk ikke. Jeg har nok lidt tabt lysten til at smide så mange penge ud i en nyanskaffelse lige nu. Time will show. 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 11:37
Øv hvor er det træls med så langsommelig levering. Jeg synes ellers SOPO har været fantastisk til nu. Men svært at klandre nogen, hvis ikke de kan skaffe anlægget.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Øv hvor er det træls med så langsommelig levering. Jeg synes ellers SOPO har været fantastisk til nu. Men svært at klandre nogen, hvis ikke de kan skaffe anlægget.
Jeg klandre bestemt ikke SOPO, de har sikkert gjort hvad de kunne. Men nu har jeg mistet tålmodigheden.

Det værste for mig er egentlig, at Sony anlægget har været det bedste som jeg har haft mulighed for at høre. Masser af saft og kraft.

Men indtil videre vil jeg nok bare "Nøjes" med lyden fra det glimrende lydsystem fra mit Pana TV.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg synes ellers SOPO har været fantastisk til nu.


Har du også handlet med dem?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 14:00
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg synes ellers SOPO har været fantastisk til nu.


Har du også handlet med dem?


Klaus
Mon ikke bare at Kampus har fulgt med i tråden - jeg tror det.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu