recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - samsung bd-h8900n skift af a og b fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

samsung bd-h8900n skift af a og b fjernbetjening

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: samsung bd-h8900n skift af a og b fjernbetjening
    Sendt: 19-Februar-2018 kl. 22:14
hej jeg har i dag købt en samsung bd-h8900n og har i forvejen en samsung bd-h8500 model også men den samme fjernbetjening virker på begge 2 og det er ikke så godt. jeg har hørt man kan skifte kode på fjernbetjening så den ene er a fjernbetjening og den anden er b fjernbetjening så en fjernbetjening kun virker til den ene af gangen. nogen der ved hvordan jeg får dem til det Big smile håber på hurtig svar da det er træls når jeg starter den nye op starter den gamle også op. LOL
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 05:35
Hvordan fortæller brugsanvisningen at du skal gøre?
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af kim erik jensen kim erik jensen skrev:

..
jeg har hørt man kan skifte kode på fjernbetjening så den ene er a fjernbetjening og den anden er b fjernbetjening så en fjernbetjening kun virker til den ene af gangen.
Hvor har du hørt det? 
Jeg har skimmet igennem manual uden at finde det. Smile

På min Sony harddisk recorder er der en fysisk skydeomskifter på fjernbetjening man skal flytte.
Mvh. JørgenT
Til top
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 14:29
hej ja sådan en sony har jeg også haft det var dejlig nemt på den måde at skifte mellem a og b. men det har samsung ikke været kloge nok til at lave. LOL 
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 14:36
det var en der sagde til mig den burde kunne skifte mellem a og b fjernbetjening som mange andre dvd og hdd optager kan gøre.  ja jeg har også kigget manual igemmen uden at finde det.  Cry jeg har lige skrevet til suport hos samsung så håber jeg de ved om det kan lade sig gøre. elles må jeg bare sætte dem et stykke fra hinanen. Smile
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 14:37
ingenting jeg har kigget i den. LOL
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 15:29
Oprindeligt skrevet af kim erik jensen kim erik jensen skrev:

 jeg har lige skrevet til suport hos samsung så håber jeg de ved om det kan lade sig gøre. elles må jeg bare sætte dem et stykke fra hinanen. Smile
Alternativt et stykke lystæt pap ned over IR øjet på den der ikke skal reagere.
Kan evt. laves motorstyret.  Wink LOL
Mvh. JørgenT
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 16:09
Der er en grund til at de er billige. Min Panasonic optager har 3 koder der kan skiftes mellem, hvilket blev aktuelt da der kom en Panasonic BD afspiller i reolen. Det er 10 år siden nu, men ikke glemt når der skal købes nyt AV udstyr
Til top
kim erik jensen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2010
Sted: hjørring dk
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim erik jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 18:13
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der er en grund til at de er billige. Min Panasonic optager har 3 koder der kan skiftes mellem, hvilket blev aktuelt da der kom en Panasonic BD afspiller i reolen. Det er 10 år siden nu, men ikke glemt når der skal købes nyt AV udstyr

ja sådan en solgte jeg til min bror da jeg synes den var svær at finde ud af det var fordi menu kun var på engelsk på den elles kunne den alt. Smile
tv sony 45" sattelit modtager 2 pace hdbox. hdd 1 stk sony hdd.--3 stk samsung bd-h8200.og bd-h8500. og bd-h8900. og 1 stk pioneer hdd. m.m.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 18:51
Oprindeligt skrevet af kim erik jensen kim erik jensen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Der er en grund til at de er billige. Min Panasonic optager har 3 koder der kan skiftes mellem, hvilket blev aktuelt da der kom en Panasonic BD afspiller i reolen. Det er 10 år siden nu, men ikke glemt når der skal købes nyt AV udstyr


ja sådan en solgte jeg til min bror da jeg synes den var svær at finde ud af det var fordi menu kun var på engelsk på den elles kunne den alt. Smile

Bedre du havde fået en engelskyndig til at lave en oversættelse af de vigtigste funktioner. Synes Panasonic’s menu’er meget intuitivt lavet, så sproget er ikke så stor en hindring.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu