recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV Radius - kan det være rigtigt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV Radius - kan det være rigtigt?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tonedøv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV Radius - kan det være rigtigt?
    Sendt: 20-Februar-2018 kl. 15:22
Tilgiv mig, hvis det her har været beskrevet - jeg har ikke lige kunnet søge mig frem til noget.

Anyway - det her vel en joke og/eller for godt til at være sandt:

http://techiesavings.com/skaer-ledningen-med-disse-kabeludskiftningsp-gadgets/?gclid=EAIaIQobChMIhvz1kNa02QIViyvgCh3_YAD_EAEYASAAEgIWg_D_BwE

(kan sgutte få linket til at virke...Dead)

Hvis det ikke er en joke: Nogen, der har erfaringer med det?


Redigeret af Tonedøv - 20-Februar-2018 kl. 15:23
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 15:57
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Tonedøv Tonedøv skrev:

Tilgiv mig, hvis det her har været beskrevet - jeg har ikke lige kunnet søge mig frem til noget.

Anyway - det her vel en joke og/eller for godt til at være sandt:

http://techiesavings.com/skaer-ledningen-med-disse-kabeludskiftningsp-gadgets/?gclid=EAIaIQobChMIhvz1kNa02QIViyvgCh3_YAD_EAEYASAAEgIWg_D_BwE

(kan sgutte få linket til at virke...Dead)

Hvis det ikke er en joke: Nogen, der har erfaringer med det?




Hvad forventer du at den skal kunne gøre for dig



Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 16:35
Facebook-kommentarerne i bunden af siden er falske Links til profiler virker ikke, og de staver alt, alt for godt
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 17:03
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Facebook-kommentarerne i bunden af siden er falske Links til profiler virker ikke, og de staver alt, alt for godt   


Ingen Facebook kommentarer eller links når jeg følger linket.
Til top
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tonedøv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 17:29
He-he - "de staver alt, alt for godt..." - good one LOL

Nå, menøeh det fremgår vist med al tydelighed, at det nok ikke liiige helt opfylder mine falske forventninger...

Havde ikke prøvet nogen af linksene i kommentarer, for jeg rører helst ikke noget, der har været i berøring med Suckerberg & Co... Wink
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 19:44
Hvorfor tror du det er en joke? 

De skriver ikke noget, som ikke passer: Spar penge ved at droppe din kabel-tv leverandør og modtag Tv via antenne eller streaming i stedet. Hvor meget du sparer afhænger naturligvis af, hvor mange kanaler/streamingtjenester du vil have. 

Det er der da masser, som allerede har gjort, også i DK. Her er bare ikke så mange gratis TV-kanaler, du kan hente ned via antenne - men ellers er artiklen da god nok.


Redigeret af longjohn2 - 20-Februar-2018 kl. 19:46
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 19:50
Lad os lige få noget på plads: Det er ikke en artikel! Det er slet skjult reklame som er halvdårligt oversat. Det er et fupnummer.
Til top
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tonedøv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 19:55
Det har du jo teknisk set ret i, Long John.

Men de skriver jo også noget med, at kabelleverandører også er tvunget til at sende et parallelt aerial signal ud (så vidt jeg husker deres formulering), som man så kan fange kvit og frit - hvis man lige køber deres dims. 

Og det er vel liige den del, der både walks, talks and looks like a duck...Wink

Ikke, at jeg skal spille hverken smart eller klog, for jeg var jo dum til at spørge, ahem... Embarrassed


Redigeret af Tonedøv - 20-Februar-2018 kl. 19:56
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 21:49
Oprindeligt skrevet af Tonedøv Tonedøv skrev:

Men de skriver jo også noget med, at kabelleverandører også er tvunget til at sende et parallelt aerial signal ud (så vidt jeg husker deres formulering), som man så kan fange kvit og frit - hvis man lige køber deres dims. 

Og det er vel liige den del, der både walks, talks and looks like a duck...Wink
Og jeg kan forsikre dig, der ikke er nogen kabel-TV leverandører i Danmark der sender Free To Air i Danmark. 
Der er kun hvad DR og TV2 Regioner sender, og som du betaler over medielicens, uanset om du er på kabel-TV eller egen antenne. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 23:15
Den her har jo været oppe mange gange. Kunne være spændende at høre fra en der rent faktisk har investeret i dimsen. Men helt ærligt der står: "Hemmeligheden er, at er en lov, som ingen af kabel-tv-udbyderne ønsker, at du skal kende til. Den siger, at alle kabel-tv-udbydere skal udbyde et luftbåret signal i tillæg til det normale signal. Så for ikke at være i strid med lovgivningen distribuerer kabel tv-udbyderne dette signal, men ved en meget lav frekvens – hvorved nærmest ingen antenner kunne opfange det ordentligt. Indtil nu - TV Radius ændrer dette."
Sludder, der er ingen lov der påbyder kabeludbyderne at sende noget som helst. Så glem det. men som sagt, det kunne være rart at høre fra en aktuel ejer af dimsen
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2018 kl. 23:47
Meget lav frekvens.... 200 hz?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu