recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Udvide Ipad hukommelse??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Udvide Ipad hukommelse??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Udvide Ipad hukommelse??
    Sendt: 23-Februar-2018 kl. 09:57
Synes der for år tilbage var usb stick med ligthning stik ?

Kan man få en så min søns Ipad på 16gb kan udvides? Skal udelukkende bruges til film download fra fx Netflix eller viaplayå
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 10:47
Jo formet som et “J”, så den ligger på bagsiden af iPhone/Pad

https://mobil.nu/iphone/mere-ios-hukommelse-et-snuptag-vi-introducerer-leef-ibridge-61235
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 12:59
jeg er ikke sikker på du på nogen måde kan få lov at downloade netflix film på andet end den indbyggede lagring. Al data en app genererer i ios (inkl lagring af film/musik etc) er kompartmentaliseret så ingen andre apps kan få lov at se data. - så du kan kun bruge "lightningsticken" til at lagre data du selv har.

sandboxing af apps medfører også sandboxing af data. Det er en del af de sikkerhedsprocedurer der er i ios.


Redigeret af claus_jac - 23-Februar-2018 kl. 13:00
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 13:06
Det var netop det jeg frygtede - kan godt forstå problemet med at man så bare kan dele løs

Men det burde de kan kunne løse vha en eller anden kode på Ipad/stick der skal matche for at man kan afspille - ligesom tv optagelser på en stick
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 14:10
øhh bare nej. det er ikke på grund af video. Der er tale om en generel ting, så det er ALLE data. fotos, video, dokumenter etc. ALT hvad der genereres af en app forbliver i den sandkasse app'en er i. UDEN undtagelse.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu