recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan jeg tilslutte sonos connect....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan jeg tilslutte sonos connect....

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan jeg tilslutte sonos connect....
    Sendt: 24-Februar-2018 kl. 09:37
Du kan godt bruge Line-in på en connect som kilde til multirum. Det br virke uden forsinkelse. Forsinkelsen sker i selve connect, og ikke når det sendes ud til andre zoner, dvs det er et issue hvis det er Tv-lyd, som jo gerne skulle passe til bevægelse på skærmen.

Edit: Link til Sonos’ eget svar
https://sonos.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/1091/~/using-line-in-on-sonos

Redigeret af Torben Rasmussen - 24-Februar-2018 kl. 09:37
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
M1ch43l Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2012
Sted: Herfølge
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M1ch43l Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 09:01
Utopias løsning lyder ikke helt ringe. :-)
Men en connect løser problemet med at trække kabler
Beolit 707
Til top
M1ch43l Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2012
Sted: Herfølge
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M1ch43l Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 08:58
Play 1 er et levn fra lejligheden. Den spiller altid tune in.
Vi er flyttet i hus og har hevet CD og LP`er frem igen.
Der lidt langt fra køkken til højttalerne, så jeg tænkte at få noget der kan spille evt en cd både i stue og køkken. Med en play 1 eller heos eller andet?
Jeg kan ikke helt blive klog på om man kan bruge en connect til det formål. 
Altså lyd fra cd i højt i stue og køkken
Beolit 707
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2018 kl. 06:25
Hvad er din kilde, når du afspiller på play 1 fra Sonos?

Hvorfor bruger du ikke denne i stedet for CD i stuen?

Det er bedre og nemmere.

Redigeret af Mufti - 24-Februar-2018 kl. 06:26
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 23:37
Hvis du ikke bruger alle dine højtalerkanaler på din X4000, så kan du assigne 2 af dem til at følge stereo signalet, og trække kabel til højtalere i køkken (ikke zone 2)
Det har jeg gjort på min 2310. Når jeg hører radio, cd, sonos ... så kommer det ud gennem fronter i stue og i køkken/alrum.
Hvis jeg ser film, så er det 5.1 i stuen - og uden at der kommer lyd i køkken/alrum. 
Det sker helt automatisk.
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 23:33
Ja - hvis du sætter pre-out fra receiveren i indgangen på Sonos Connect, så kan du godt. Ved dog ikke om der vil komme en lille forsinkelse.
Til top
M1ch43l Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Februar-2012
Sted: Herfølge
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér M1ch43l Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2018 kl. 21:06
Ohøj i stuen
Kan jeg tilslutte en sonos connect til min denon avr x4000, som afspiller cd i stuen og høre cd lyd på mine play 1 i køkkenet, eller skal jeg over i noget heos eller andet?
Cd skal spille i både stue og på play 1.
Jeg prøvede lidt zone 2, men det virker så trægt at bruge :-)
Beolit 707
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu