recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG TV - kanalnumre
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LG TV - kanalnumre

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LG TV - kanalnumre
    Sendt: 25-Februar-2018 kl. 16:40
Har i denne weekend købt et LG 65uj630 til en billig penge. Har indlæst alle kanaler fra Yousee, men da jeg kun har den lille pakke, er der, selvfølgelig en masse, som jeg ikke kan se. Fint nok.

Jag har lavet en favoritliste med de tilgængelige kanaler - problemet er bare, at tv'et selv har placeret dem på kanal 1,2,3 osv. Dvs. når jeg trykker "2" på fjernbetjeningen kommer DR2 op, og ikke TV2. Jeg kan fint flytte dem "internt" på favorit-listen, således at "kanal op/ned" knapperne skifter rigtigt - men det virker ikke, ved direkte kanalvalg.

Jeg kan simpelthen ikke læse mig til, hvordan jeg selv kan tildele kanalnumre til mine tv-kanaler. Nogle, som har erfaringer med dette?


Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2018 kl. 18:06
Jeg vil tro det skal gøres på samme måde som med LGs recordere. Se under punkt 6 på side 24 i denne manual: https://www.manualslib.com/manual/639729/Lg-Rh735t.html?page=24#manual

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
minusop Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2007
Sted: 2665
Status: Offline
Point: 511
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér minusop Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2018 kl. 15:29
Tak - det gjorde tricket :)
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu