recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal cover til iPhone 4s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anbefal cover til iPhone 4s

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Anbefal cover til iPhone 4s
    Sendt: 03-Marts-2018 kl. 16:11
Min hustru er begyndt at bruge en iPhone 4s og ønsker et cover til den.

Flip cover, hvor bagside og skærm er dækket ønskes. Ensfarvet sort, mørkegrå eller lign., uden alt mulig ligegyldig print og gejl er at foretrække.

De flip covers jeg har fundet har alle den grimme flap der bruges til at holde det hele lukket. Kan man ikke få et cover der bruger magnet til at holde det lukket?

Edit: Har fundet et: https://www.amazon.co.uk/iPhone-MTRONX-Magnetic-Ultra-Leather-Black/dp/B015PGRUQU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1520091366&sr=8-2&keywords=Iphone+4s+flip+cover+mtronx

Redigeret af kaizer - 03-Marts-2018 kl. 16:37
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 16:51
Der er godt nok ikke meget at vælge imellem. Men den her har magnet lukke

https://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-4-4s-197649p.html

Redigeret af Kampus - 03-Marts-2018 kl. 17:03
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 17:03
Har også fundet et ensfarvet læder flipcover

https://www.mytrendyphone.dk/shop/iphone-4-4s-215247p.html
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 17:23
Tak, bortset fra at de begge har den grimme flap til at lukke med.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 17:27
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Tak, bortset fra at de begge har den grimme flap til at lukke med.

Ja den fra amazon er den pæneste og billigste
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 17:32
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 17:34
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2018 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XiPhone+4+magnetic+case.TRS0&_nkw=iPhone+4+magnetic+case&_sacat=0


Tak, de ligner det jeg linkede til i første indlæg; blot meget billigere.
Til top
Alinity Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2016
Status: Offline
Point: 279
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 10:31
Nu ikke fordi jeg skal blande mig, men er det ikke lidt usikkert at bruge en iPhone 4s nu hvor den ikke er med i Apples opdateringsprogram længere?

Derudover vil hun også opleve, at et hav af apps ikke længere kan opdateres og bruges.

Men det er I jo sikkert klar over, alt dette
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2018 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af Alinity Alinity skrev:

Nu ikke fordi jeg skal blande mig, men er det ikke lidt usikkert at bruge en iPhone 4s nu hvor den ikke er med i Apples opdateringsprogram længere?

Derudover vil hun også opleve, at et hav af apps ikke længere kan opdateres og bruges.

Men det er I jo sikkert klar over, alt dette


Tak for omtanken, men det går nok.

Jeg tror ikke hun har applikationer der fortæller hende noget, hun ikke kan finde på nettet.

Ellers må hun finde noget andet at bruge.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu