recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for en HP EX495
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning for en HP EX495

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2018 kl. 14:05
Hej.

Der er ikke noget du misforstår. Men du skriver selv, at den 10 Watt Intel du skriver om vil være velegnet til en senere HTPC. Det er der vi ikke er enige. Hvis du allerede nu mener, at den kommende mailserver kun er en midlertidig løsning, mener jeg at du skal overveje en anden løsning.

Det jeg linker til, er de krav som alle vi andre vil have til en nybygget HTPC.

Forsat god jagt.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 07-Marts-2018 kl. 14:07
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2018 kl. 14:24
Nå okay.. Jamen pt er det fokus på mailserveren. Hvis jeg så en dag opgiver den, så kan den maskine skrottes eller bruges til htpc. Faktisk når jeg læser på det, så er den som jeg linkede til (selv-byg) da mindst lige så kvalificeret som de AMD cpuére. 
Men uanset hvad, til den tid hvor jeg måske dropper mailserveren, der er der garanteret kommet mange flere og nyere cpuér Wink
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu