recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix og Panasonic VT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix og Panasonic VT50

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix og Panasonic VT50
    Sendt: 15-Marts-2018 kl. 14:20
Oprindeligt skrevet af Dallemanden Dallemanden skrev:

Det skulle man vidst kunne sådan her:

From AVSforum.com
"All you have to do is turn the TV on, then press and hold the front "Power" button on the front of the TV for several seconds until it reboots. Another way is to turn the TV on and simply unplug it for several seconds then plug it back in again. Both of these methods have worked to bring up the initial Viewing Environment menu on various Panasonics ... "

Tak. Dette løste problemet
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 13:29
Virker fint med mit st50
Til top
Dallemanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 09-November-2007
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dallemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 12:47
Det skulle man vidst kunne sådan her:

From AVSforum.com
"All you have to do is turn the TV on, then press and hold the front "Power" button on the front of the TV for several seconds until it reboots. Another way is to turn the TV on and simply unplug it for several seconds then plug it back in again. Both of these methods have worked to bring up the initial Viewing Environment menu on various Panasonics ... "
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 11:25
Det er jeg klart villig til at forsøge.

Hvordan gør man det?
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 11:20
Måske lidt voldsomt, men hvad med en komplet Factor Reset af TV'et som en sidste udvej
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Marts-2018 kl. 10:17
Præcis min pointe. Det BURDE fungere på vt50 også. Noget må være hændt. Øvøv.
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 21:54
Blot til info - På mit GT50 virker app'en fint.
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 21:42
Dit tv er cirka 6 år gammel.
I den tid kan Netflix have skiftet komprimeringsalgoritmer en 3-4 gange, til en algoritme der ikke er understøttet af dit tv's hardware.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 21:00
Et væld af løsninger, tak for det, men Netflix-appen burde stadig fungere på tvet, som det var tænkt...
Til top
Mikael nielsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2012
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael nielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 20:25
Du kan også vælge at investere i en cromecast. D 1 version burde kunne gøre det. Synes det er nemmere at bladre igennem serier, film på en mobil /tablet.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af KeWa KeWa skrev:

Fjernbetjeningen til apple tv er væk, så jeg sender fra iphone til atv. Haha.


Bruger kun en fjernbetjening, min Beo4.
Det kan kun anbefales.
Den har nu overlevet to tv, to digitalbokse, en DVD og en Blu-ray afspiller, to surroundreceivere, en cd afspiller og to ATV.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
KeWa Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-November-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KeWa Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2018 kl. 18:57
Fjernbetjeningen til apple tv er væk, så jeg sender fra iphone til atv. Haha.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu