recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
scleyton Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scleyton Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt tv
    Sendt: 15-Marts-2018 kl. 20:22
Hej alle, jeg har i den seneste tid kigget efter nyt tv. Men jeg er lidt i tvivl om jeg tør vente på at et af de nedestående tv falder endnu mere i pris. 
Hvad ville i gøre? Ville i trække den lidt for at se om de nye modeller får de "gamle" modeller til at falde ydeligere, eller??


På forhånd tak
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2018 kl. 08:05
Nu ved jeg ikke hvilket af dem du overvejer, men hvis det er den dyre vil klart anbefale den nye 2018 Q9FN model, der er på vej frem for 2017 udgaven. 2017 udgaven er kantbelyst og alt for dyr i forhold til hvad den leverer. 2018 Q9FN er med Direct Full Array panel, så formentlig langt bedre billedekvalitet i forhold til sortniveau ved HDR.

Redigeret af digitalt.tv - 16-Marts-2018 kl. 08:06
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu