recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - luk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

luk

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Marts-2018 kl. 15:07
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg ved det ikke rigtigt, men ud fra dine billeder ser det også ud som om, at du har noget "Yellow Tint".

Årh, skulle vi ikke lige falde lidt ned, og undlade at se tint-spøgelser overalt...?

Hvis LG skal ind over, så vil de nok blot skifte panelet on-site.
Beklager, jeg går stille rundt, så jeg har ikke noget sted at falde nedWink
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2018 kl. 15:12
slet

Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2018 kl. 19:22
Desværre bruger LG ServiceCenterGruppen til garantireparationer, og dette foretagende, som er noget af det mest arrogante og kundefjentlige, der findes, vil sædvanligvis ikke yde on-site-service, selv om LG har lovet det.

Jeg siger god fornøjelse med ServiceCenterGruppen!
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2018 kl. 09:40
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Desværre bruger LG ServiceCenterGruppen til garantireparationer, og dette foretagende, som er noget af det mest arrogante og kundefjentlige, der findes, vil sædvanligvis ikke yde on-site-service, selv om LG har lovet det.

Jeg siger god fornøjelse med ServiceCenterGruppen!
 
Jeg har nu fået en rigtig god behandling.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2018 kl. 10:13
Oprindeligt skrevet af C. Johansen C. Johansen skrev:

Desværre bruger LG ServiceCenterGruppen til garantireparationer, og dette foretagende, som er noget af det mest arrogante og kundefjentlige, der findes, vil sædvanligvis ikke yde on-site-service, selv om LG har lovet det.

Jeg siger god fornøjelse med ServiceCenterGruppen!

Jeg har da fået onsite-service på mit LG tv. Og jeg blev behandlet godt.
Venlig hilsen
KB
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2018 kl. 12:19
Det er nærmest et lotterispil, hvor heldig man slipper fra en servicesag med ServiceCenterGruppen.
https://dk.trustpilot.com/review/www.servicecentergruppen.dk
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2019 kl. 01:45
luk

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2019 kl. 07:54
Hvad betyder “Luk”?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2019 kl. 12:48
Oprindeligt skrevet af 3000 3000 skrev:

Håber jeg os lidt på gider ik og sende det tilbage


Så stor en ting skal du ikke sende nogensteder den skal de afhente. Iøvrigt er der ingen grund til at du bruger din tid på LG, det er også forhandlerens problem.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2019 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af 3000 3000 skrev:

Håber jeg os lidt på gider ik og sende det tilbage


Så stor en ting skal du ikke sende nogensteder den skal de afhente. Iøvrigt er der ingen grund til at du bruger din tid på LG, det er også forhandlerens problem.
Sagen er over et år gammel ;-)
Til top
sl1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-August-2006
Sted: Hørsholm, DK
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sl1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2019 kl. 14:05
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af 3000 3000 skrev:

Håber jeg os lidt på gider ik og sende det tilbage


Så stor en ting skal du ikke sende nogensteder den skal de afhente. Iøvrigt er der ingen grund til at du bruger din tid på LG, det er også forhandlerens problem.
Sagen er over et år gammel ;-)

Hvis det er sendt med Post danmark er det jo ikke sikkert at det er nået frem endnu Smile
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2019 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af 3000 3000 skrev:

luk


Åbn
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu