recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony Elite Remote + Hub
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Harmony Elite Remote + Hub

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2018 kl. 10:09
Nu fik jeg tage remoten frem igen og inden jeg bruger en masse ekstra tid, håber jeg at kunne bruge jeres ekspertise inden:

Kan man frabede sig at Hub'en skal tænde/slukke de komponenter man har valgt i en given aktivitet? F.eks. hvis en komponent altid er tændt? Kan ikke rigtigt finde muligheden for, at fjerne dette. 

Og derudover: Har I også erfaret, at Harmony ikke fungerer med wifi-netværk hvor der indgår f.eks. en bindestreg i netværksnavnet? 

Jeg må indrømme at jeg stadig er i chok over hvor grotest dårlig deres software er og hvor ufærdigt produktet virker. 


Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2018 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Nu fik jeg tage remoten frem igen og inden jeg bruger en masse ekstra tid, håber jeg at kunne bruge jeres ekspertise inden:

Kan man frabede sig at Hub'en skal tænde/slukke de komponenter man har valgt i en given aktivitet? F.eks. hvis en komponent altid er tændt? Kan ikke rigtigt finde muligheden for, at fjerne dette. 

Og derudover: Har I også erfaret, at Harmony ikke fungerer med wifi-netværk hvor der indgår f.eks. en bindestreg i netværksnavnet? 

Jeg må indrømme at jeg stadig er i chok over hvor grotest dårlig deres software er og hvor ufærdigt produktet virker. 



Læs her:
https://support.myharmony.com/en-us/changing-when-a-device-powers-on-or-off
Til top
DonSilicone Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 331
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DonSilicone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2018 kl. 15:44
Jeg har bindestreger i netværksnavn og oplever ingen problemer med Harmony Elite.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2018 kl. 15:50
Spændende. Jeg kunne ikke connecte så fandt denne: https://community.logitech.com/s/question/0D55A000073273iSAA/harmony-hub-does-not-connect-to-wifi
Der har folk issues med bindestreger i passwords. Skiftede derfor min bindestreg ud i netværksnavnet blot for at prøve den sidste mulighed og det virkede med det samme. Har genskabt problemet på et andet netværk med bindestreg i navnet. 
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 10:30
Hej Jonas, er du blevet mere tilfreds med din Harmony, eller er du gået en anden vej?

Mvh Brian
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af flex195 flex195 skrev:

Hej Jonas, er du blevet mere tilfreds med din Harmony, eller er du gået en anden vej?

Mvh Brian
Når alt er indstillet og jeg kom udenom alle issues ift. rækkevidde, så fungerer det rigtigt fint. Så jeg bruger den nu med stor glæde. 

Batteritiden er ret dårlig og selve indstillingen af den og dens software er i min verden helt uacceptabel (jeg er god til teknik, så det er ikke fejl 40). Men det er heldigvis kun én gang det skal gøres.
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Oprindeligt skrevet af flex195 flex195 skrev:

Hej Jonas, er du blevet mere tilfreds med din Harmony, eller er du gået en anden vej?

Mvh Brian
Når alt er indstillet og jeg kom udenom alle issues ift. rækkevidde, så fungerer det rigtigt fint. Så jeg bruger den nu med stor glæde. 

Batteritiden er ret dårlig og selve indstillingen af den og dens software er i min verden helt uacceptabel (jeg er god til teknik, så det er ikke fejl 40). Men det er heldigvis kun én gang det skal gøres.

Tak for svaret Jonas, jeg har en ældre Harmony 1000 og det lyder ikke til softwaren er blevet bedreConfused ideen med, at have fjernbetjening på både fruens og sønnikes mobil og tablet er ret tiltalende. 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 15:22
Efter min mening er mobil-appen ligeså dårlig som deres andet software. Når jeg åbner app'en på min telefon tager det ofte ~10sec at få den til at connecte til hub. Jeg ved faktisk ikke om den beholder "state" så den ikke behøver connecte indenfor nærmeste fremtid - det kan gøre det mindre irriterende, men jeg har droppet det fuldstændig pga førstnævnte.

Men prøv det gerne selv - der er nok forskelligt temperament ift. hvordan sådan noget skal virke og min tålmodighed er bare meget lav.
Til top
flex195 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér flex195 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Efter min mening er mobil-appen ligeså dårlig som deres andet software. Når jeg åbner app'en på min telefon tager det ofte ~10sec at få den til at connecte til hub. Jeg ved faktisk ikke om den beholder "state" så den ikke behøver connecte indenfor nærmeste fremtid - det kan gøre det mindre irriterende, men jeg har droppet det fuldstændig pga førstnævnte.

Men prøv det gerne selv - der er nok forskelligt temperament ift. hvordan sådan noget skal virke og min tålmodighed er bare meget lav.

Det er nok ikke andet for end, at give det et forsøg. Jeg vil da tro man kan indstille tablet til, at bevare forbindelsen, kunne være lidt fedt med en tablet dedikeret til hjemmebio'en/styring. 
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 18:03
Jeg købte en Harmoy Companien (Hub & Wifi fjernbetjening) og må sige at jeg er meget skuffet indtil videre.

Iphone appen har det med at crashe tit, der er nogle funktioner som ikke virker.

Aktiviteter er meget fast lås, så jeg synes de er tæt på ubrugelige. Jeg har så bestillt en Harmony 950 som jeg ikke har fået endnu. Er lidt spændt på, hvordan den virker.

Den kan ikke finde min HEOS i Mrantz receiveren.
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 18:57
Per: Er funktionalitet ift aktiviteter ikke den samme på tværs af Harmony remotes?
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-November-2018 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Per: Er funktionalitet ift aktiviteter ikke den samme på tværs af Harmony remotes?

Det ved jeg ikke.
Jeg har kun prøvet med Hub'en og faste funktioner: Se TV eller Se optagelser og synes det ikke er særlig godt.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu