recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC lag'er ved simple spil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PC lag'er ved simple spil

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
soeren_h Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soeren_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 16:23
Hvis jeg deaktiverer R4 GPU'en i Computer Management, så skifter min skærmopløsning faktisk til en bedre opløsning.
Men når jeg så kører en test på pc'en, så kan den ikke vise noget grafik, og testen skriver, at der ikke er en GPU til rådighed.

Når jeg aktiverer R4 GPU'en igen, så står de begge som aktive, men det virker lidt som om, at den benytter R4'eren som slags laveste fællesnævner.
Søren

Farum
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 16:26
Oprindeligt skrevet af soeren_h soeren_h skrev:

Hvis jeg deaktiverer R4 GPU'en i Computer Management, så skifter min skærmopløsning faktisk til en bedre opløsning.
Men når jeg så kører en test på pc'en, så kan den ikke vise noget grafik, og testen skriver, at der ikke er en GPU til rådighed.

Når jeg aktiverer R4 GPU'en igen, så står de begge som aktive, men det virker lidt som om, at den benytter R4'eren som slags laveste fællesnævner.
er AMD fusion installeret? Det styre samspillet med de to GPU'er
Til top
soeren_h Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soeren_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 16:27

[/QUOTE] er AMD fusion installeret? Det styre samspillet med de to GPU'er[/QUOTE]

Godt spørgsmål.
Hvordan ser jer det?
Søren

Farum
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af soeren_h soeren_h skrev:


er AMD fusion installeret? Det styre samspillet med de to GPU'er[/QUOTE]

Godt spørgsmål.
Hvordan ser jer det?
[/QUOTE] mener det er en fane i catalyst
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu