recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger Panasonicfjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søger Panasonicfjernbetjening

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søger Panasonicfjernbetjening
    Sendt: 27-Marts-2018 kl. 15:35
Vi har et Panasonic plasma tv (TX-P65VT60Y), hvor fjernbetjeningen er blevet halvdårlig.
 
Den originale fjernbetjening, der ikke kan købes mere, har model nr. N2QAYB000863 (sort)
 
Erstatningsfjernbetjeningen har model nr. n2qayb000842 (sølv)
 
Da jeg ikke synes det fedeste i verden, er at have en sølv-fjernbetjening til et sort fjernsyn, tænke jeg om der måske er nogen, der har en original fjernbetjening liggende, som de måske vil sælge, eller måske ved hvor en sådan kan købes?
 
Jeg synes jeg har været ret grundig på ebay og amazon, og dem der findes, når jeg søger på det originale model nr. er alle sølv.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 16:55

Til top
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2018 kl. 17:07
Nej, ingen af de nævnte fjernbetjeninger ligner den jeg har.

Den ser således ud:
https://m.ebay.com/itm/Panasonic-N2QAYB000863-Genuine-Original-Remote-Control-/271692995539?_mwBanner=1
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2018 kl. 06:39
Til top
DanishBacon Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 457
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanishBacon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2018 kl. 07:13
Denne var magen til min GT50 fjernbetjening. Kan den bruges? Selvom den ikke er helt identisk?
https://www.amazon.co.uk/dp/B009MN5XCQ/ref=pe_385721_145236061_TE_3p_dp_1
Jeg bruger den selv som erstatning pt.

Redigeret af DanishBacon - 29-Marts-2018 kl. 07:13
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
Til top
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2018 kl. 08:03
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Den fåes her.


https://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Delectronics&field-keywords=N2QAYB000863

https://www.amazon.de/Panasonic-Fernbedienung-N2QAYB000715-TX-L42DT50-TXL42ETW50-schwarz/dp/B008XKCRR8/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1522298623&sr=8-1&keywords=N2QAYB000863

Som regel når tingende hurtigere frem, end hvis du bestiller i dansk webshop.

Desværre, det øverste link er også sølv-udgaven, hvis du nærlæser detaljerne.

Jeg har ikke kunnet oplysninger om at fjernbetjeningen fra det nederste link virker til mit fjernsyn, selvom fjernbetjeningen visuelt er identisk.
Til top
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2018 kl. 08:05
Oprindeligt skrevet af DanishBacon DanishBacon skrev:

Denne var magen til min GT50 fjernbetjening. Kan den bruges? Selvom den ikke er helt identisk?
https://www.amazon.co.uk/dp/B009MN5XCQ/ref=pe_385721_145236061_TE_3p_dp_1
Jeg bruger den selv som erstatning pt.


Desværre, mit tv står ikke nævnt på listen over tv, den passer til.
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2018 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:

Vi har et Panasonic plasma tv (TX-P65VT60Y), hvor fjernbetjeningen er blevet halvdårlig.
 
Den originale fjernbetjening, der ikke kan købes mere, har model nr. N2QAYB000863 (sort)
 
Erstatningsfjernbetjeningen har model nr. n2qayb000842 (sølv)
 
Da jeg ikke synes det fedeste i verden, er at have en sølv-fjernbetjening til et sort fjernsyn, tænke jeg om der måske er nogen, der har en original fjernbetjening liggende, som de måske vil sælge, eller måske ved hvor en sådan kan købes?
 
Jeg synes jeg har været ret grundig på ebay og amazon, og dem der findes, når jeg søger på det originale model nr. er alle sølv.

Du kan købe den her:


Til top
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2018 kl. 15:44
Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:


Vi har et Panasonic plasma tv (TX-P65VT60Y), hvor fjernbetjeningen er blevet halvdårlig.
 
Den originale fjernbetjening, der ikke kan købes mere, har model nr. N2QAYB000863 (sort)
 
Erstatningsfjernbetjeningen har model nr. n2qayb000842 (sølv)
 
Da jeg ikke synes det fedeste i verden, er at have en sølv-fjernbetjening til et sort fjernsyn, tænke jeg om der måske er nogen, der har en original fjernbetjening liggende, som de måske vil sælge, eller måske ved hvor en sådan kan købes?
 
Jeg synes jeg har været ret grundig på ebay og amazon, og dem der findes, når jeg søger på det originale model nr. er alle sølv.


Du kan købe den her:




Kan se at de også skriver, at de måske senderen erstatningsdel, så vil også tro de sender den i sølv. Har skrevet til dem, for at være sikker.
Til top
papman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér papman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Marts-2018 kl. 00:40
Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:

Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:


Vi har et Panasonic plasma tv (TX-P65VT60Y), hvor fjernbetjeningen er blevet halvdårlig.
 
Den originale fjernbetjening, der ikke kan købes mere, har model nr. N2QAYB000863 (sort)
 
Erstatningsfjernbetjeningen har model nr. n2qayb000842 (sølv)
 
Da jeg ikke synes det fedeste i verden, er at have en sølv-fjernbetjening til et sort fjernsyn, tænke jeg om der måske er nogen, der har en original fjernbetjening liggende, som de måske vil sælge, eller måske ved hvor en sådan kan købes?
 
Jeg synes jeg har været ret grundig på ebay og amazon, og dem der findes, når jeg søger på det originale model nr. er alle sølv.



Du kan købe den her:




Kan se at de også skriver, at de måske senderen erstatningsdel, så vil også tro de sender den i sølv. Har skrevet til dem, for at være sikker.

Har selv købt to fjernbetjeninger på siden, hvor de også skrev, at man kunne få en erstatning. Men begge gange fik jeg den rigtige...
Til top
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 09:16
Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:

Oprindeligt skrevet af papman papman skrev:

Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:


Vi har et Panasonic plasma tv (TX-P65VT60Y), hvor fjernbetjeningen er blevet halvdårlig.
 
Den originale fjernbetjening, der ikke kan købes mere, har model nr. N2QAYB000863 (sort)
 
Erstatningsfjernbetjeningen har model nr. n2qayb000842 (sølv)
 
Da jeg ikke synes det fedeste i verden, er at have en sølv-fjernbetjening til et sort fjernsyn, tænke jeg om der måske er nogen, der har en original fjernbetjening liggende, som de måske vil sælge, eller måske ved hvor en sådan kan købes?
 
Jeg synes jeg har været ret grundig på ebay og amazon, og dem der findes, når jeg søger på det originale model nr. er alle sølv.



Du kan købe den her:




Kan se at de også skriver, at de måske senderen erstatningsdel, så vil også tro de sender den i sølv. Har skrevet til dem, for at være sikker.

Har selv købt to fjernbetjeninger på siden, hvor de også skrev, at man kunne få en erstatning. Men begge gange fik jeg den rigtige...
 
Fik svar fra dem, hvor de skrev at den originale fjernbetjening var sølv og erstatningsfjernbetjeningen er sort.
 
Skrev tilbage, at det kunne jeg ikke forstå, da jeg havde den originale, og den var sort. Bad dem bekræfte, at hvis jeg bestilte en fjernbetjening, så ville den jeg modtog være sort. Det bekræftede de endnu en gang.
 
Fik fjernbetjeningen forleden dag og den var.... tada..... sølv Angry
 
Har dog valgt at beholde den, da den gamle er ved at være færdig, og det tilsyneladende ikke er til at opdrive en sort.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2018 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af AnyFellow AnyFellow skrev:

 
Fik fjernbetjeningen forleden dag og den var.... tada..... sølv Angry
 



Det var surt. Kan du eventuelt skifte huset/skallen fra den gamle over på den nye?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu