recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 5.1 Surround og billede på projektor ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

5.1 Surround og billede på projektor ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NicolaiR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Marts-2018
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NicolaiR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 5.1 Surround og billede på projektor ?
    Sendt: 29-Marts-2018 kl. 15:58
Hej alle.

Jeg står i den situation at min receiver ikke vil dele lyd og billede op igennem hdmi ind- og udgange. Hverken til fladskærm eller projektor. Eller det vil sige nogengange kan den. Efter nok strøm afbrydelse og hdmi kabler ud og i. Når så det går det i standby virker det ikke ved næste opstart, enten kan den spille lyden men projektoren kan ikke finde hdmi signalet, eller omvendt. Eller så slet ikke noget af det.
Jeg købte ny receiver igår og denne gør det samme.
Jeg har prøvet med andre hdmi kabler og været igennem indstillingerne på både projektor, fladskærm og receiver.

Ideen er at jeg vil tilslutte computer, playstation og chromecast igennem hdmi indgangene på receiveren og så sætte en switch på hdmi udgangen til projektor og fladskærm.

Hvad gør jeg forkert ?
Er åben for alle inputs og høre hvordan i får den fulde biograf effekt ud i jeres højtalere sammentidigt med billede på projektor ?

Projektoren er en infousx10
Receiveren er en Sony strdh520
Hdmikablet er : https://m.av-cables.dk/183-hdmi-kabler/787428-aktivt-high-speed-hdmi-kabel-sort-10-m/

Med ønske om en god påske
Hilsen en ung elektriker der er ved at blive gråhåret.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu