|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
McWilliam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 22-September-2006 kl. 10:36 |
Jeg overvejer at købe et 40" LCD eller 42" plasma i Tyskland. Hvem skal jeg handle med? Hvem skal jeg ikke handle med? |
|
Mvh
McWilliam |
|
![]() |
|
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Tja... jeg har selv haft svært ved at finde ud af det. Men her er et lille opsamling på hvad jeg har fundet ud af. Første problem er at finde nogle som rent faktisk sender til danmark. Som jeg lige kan huske det så er der: Digitalo.de Globama.com Begge skulle være udemærkede steder, men jeg har kun nærmere forhørt mig omkring Globama, da det er der jeg ønsker at handle. De skulle have et ret godt ry. Hvad angår betaling vælges der mellem forudbetalt (ik så sikkert, men de er godkendt som troværdig butik i tyskland) og så betaling ved levering (dog lidt dyrere). Hvad angår garanti så hvis du har problemer så kommer de og henter produktet og leverer det tilbage igen - free of charge... altså lidt ligesom den service Dell tilbyder. Dette synes jeg umiddelbart er kanon! Jeg kender desværre ikke så meget til andre steder - der må nogle af de andre på forummet komme ind med deres viden. Håber det hjalp /René |
|
![]() |
|
McWilliam ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Tak for det. Det vil jeg lige underesøge nærmere |
|
Mvh
McWilliam |
|
![]() |
|
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
Digitalo er meget brugt af recorderes brugere.. Bemærk de også afhenter uden beregning hvis noget går i stykker.. Kan kun anbefales |
|
![]() |
|
Klinte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hej, Jeg har også kun godt at sige om Digitalo. De kan godt være lidt dyre end andre butikker i Tyskland, men de er til at stole på og deres service er god. Man kan altid få kontakt og de svarer med dags varsel på emails. Eneste ulempe er at man skal betale med bankoverførelser for at få rimelige fragtomkostninger. Jeg havde købt et harddisk optager med leveringstid. Da jeg modtog pakken efter nogle uger var prisen faldet med ca. €45 på deres hjemmeside . Da jeg gjorde opmærksom på prisfaldet tilbød de selv at returnere differencen - Flot.
|
|
Mvh Klinte
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan man skrive/ tale engelsk med dem?
|
|
Mvh
McWilliam |
|
![]() |
|
Decap_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
Du kan skrive til dem på engelsk. men de svar jeg har fået er altid på tysk. Dog ikke det store problem da hvis man anvender www.dictionary.com til at oversøtte. Det bliver ikke det pæneste, men det bliver forståeligt... så det er ok.
Jeg havde også kontakt med dem igår omkring prisen på et TV. Dette var igår 899E, men da jeg kiggede nu, var det lige faldet med 30E... tror det bliver bestilt idag :D Isæt når i siger at de også henter uden omkostninger |
|
![]() |
|
claust ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 372 |
![]() |
Kan anbefale www.kitchenland.de , har netop købt en 42PF9831 Philips, der er vel ankommet. De sender pr. efterkrav, du skal blot overføre €40 inden de sender det, så de er sikret deres omkostninger. Årh jo, og du skal betale fragtmanden cash og i Euro. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |