recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: iPhone 8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: iPhone 8

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet
Avatar

Oprettet: 17-Juli-2009
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: iPhone 8
    Sendt: 31-Marts-2018 kl. 20:51
Hej,

Jeg er ved at sælge min kærestes iPhone 8. Vi får mange bud på telefonen, men kan ikke gennemskue, om de er fornuftige, så derfor leder vi efter en realistisk prissætning.

Telefonen er købt i ultimo januar 2018, men blot en uge efter landede han et nyt job, hvor der var firmatelefon inkluderet, så derfor røg denne iPhone tilbage i kassen.

Info:
  • iPhone 8
  • 64 GB
  • Space Gray
  • Tilbehør som lader og headphones er ikke brugt
  • Den har altid været i cover og sleve, samt monteret med panserglas på frontskærmen, så derfor er telefonen i nået nær en perfekt stand
  • Original kasse og kvittering medfølger selvfølgelig også

Hvad kan vi forvente af pris for denne?

Tak! Clap


Redigeret af Chrizzy - 31-Marts-2018 kl. 20:52
Til top
H0lg3r Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2013
Sted: Næstved, DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér H0lg3r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2018 kl. 23:26
Hvad er det højeste bud i har fået? Købte en for 3 uger siden bare plus modellen helt ny, fra RMA til 3700kr :-)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2018 kl. 08:30
En ny koster 6200

Og så afhænger det om det panzerglas kan afmonteres uden mærker. For det trækker ned efter min mening.

Kan i få 4500 -5000 er det en fin pris

Mange køber dem med tilskud fra teleskoperne
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2018 kl. 15:57
En ny koster 5500,- https://www.mobilpriser.dk/mobiler/iphone-8-64gb-space-grey,lid.7840/

En jeg kender købte en 8'er i efteråret, den var nogle få dage gammel, perfekt stand, med kvit etc. Den gav han 4400,- for.

Vil mene at alt over 4000,- er fornuftigt. (men det udelukker jo ikke at i måske kan få lidt mere... )
Til top
henrikbp Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-December-2007
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henrikbp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2018 kl. 19:52
Hej hvor bor telefonen?
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2018 kl. 22:12
En ny uden abo. koster vist 5500,- så jeg vil mene at I ikke skal acceptere under 4500. Men med det sagt er det jo altid markedet der sætter prisen - hvis der ikke er nogen købere til 4500, må I gå ned i pris hvis I fortsat vil af med den.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu