recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Få Plex til at konvertere des til dd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Få Plex til at konvertere des til dd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Få Plex til at konvertere des til dd
    Sendt: 01-April-2018 kl. 20:10
Jeg har et OLED B6 tv, som bekendt understøtter både des og dolby digital, men er begrænset med Sonos der kun understøtter dd.

Jeg vil dog gerne benytte mig af Plex på oled, så jeg ville gerne have Plex til at sende billede ubehandlet og de film der er i dts til dd.
Jeg er ret sikker på at man har kunne det før, men ved ikke hvilke indstillinger der skal trykkes fra og til. Nogen der kan være behjælpelige?

På Apple TV gør apple tv det af sig selv, men jeg ville egentlig gerne kunne bruge webos så jeg kunne flytte mit apple tv til andet rum.


Redigeret af Bromberg5 - 01-April-2018 kl. 20:10
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2018 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af Bromberg5 Bromberg5 skrev:

Jeg har et OLED B6 tv, som bekendt understøtter både des og dolby digital, men er begrænset med Sonos der kun understøtter dd.

Jeg vil dog gerne benytte mig af Plex på oled, så jeg ville gerne have Plex til at sende billede ubehandlet og de film der er i dts til dd.
Jeg er ret sikker på at man har kunne det før, men ved ikke hvilke indstillinger der skal trykkes fra og til. Nogen der kan være behjælpelige?

På Apple TV gør apple tv det af sig selv, men jeg ville egentlig gerne kunne bruge webos så jeg kunne flytte mit apple tv til andet rum.

det er app'en der bestemmer det. Og kender ikke plex til webos. Men kan man ikke stille det i indstillingerne på app eller i lyd indstillinger på tv'et?
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2018 kl. 21:38
Jeg har sat tv til at outputte dd. Det gør den så i 2.0 på dts signaler.
Der er ikke en indstilling i appen på webos, hvor jeg kan vælge om det er dts og eller dd kompatibelt.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu