recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Office 365 lovligt.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Office 365 lovligt.

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Office 365 lovligt.
    Sendt: 03-April-2018 kl. 21:25
Jeg kan se, at man kan få en masse office 365 til næsten ingen penge på ebay. Men er det lovligt, og virker det i det hele taget. 

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2018 kl. 21:46
Det er ellers nogle billige priser...

Selv har jeg i Bilka betalt kr. 199,- pr. styk for et par licenser til Office 365 Personal Abonnement på et tidspunkt, hvor de var på tilbud. 

Faktisk en ok pris, men dine eksempler for en fuld pakke med 5 brugere er jo en god del billigere, hvis de ellers er lovlige.

Mvh. Jørgensen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2018 kl. 22:00
Ja, priserne er rigtig gode. Og vil gerne undgå at betale for et abonnement.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2018 kl. 22:07
Ja det er lovligt. Det var oppe i pressen for ca 1 år siden med bl.a win10 licenser - jeg har købt et par stykker på eBay.de til ca 30kr
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2018 kl. 22:23
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Ja det er lovligt. Det var oppe i pressen for ca 1 år siden med bl.a win10 licenser - jeg har købt et par stykker på eBay.de til ca 30kr

Det lyder da positivt. Jeg synes at de er knap så billige, når jeg følger dit link. Er der egentlig mulighed for Dansk sprog på den du købte? Jeg synes ikke, at jeg kan se det noget sted.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2018 kl. 22:39
Har kigget lidt, på et par stykker. Det så ud til, at det var en helt ny konto. Og jeg kunne godt tænke mig, at jeg kunne beholde mine mails, som jeg har i Outlook.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2018 kl. 06:40
Jeg kan godt se at de skriver at man ikke kan ændre e-mail på de office365 licenser der bliver solgt. Der er faktisk en der skriver at hvis man ønsker det er der ikke andre muligheder end at købe direkte hos MS:"Die E-Mail wird vorregistriert und an Sie gesendet. Wenn Sie möchten, dass ein Konto unter Ihrer persönlichen E-Mail-Adresse registriert wird, können wir dies nicht gewährleisten. Der einzige Weg ist, sich direkt bei Microsoft anzumelden."

Hvis det bare er office du skal bruge kan du vel evt. købe en Office 2016

Min søn fik ny computer før jul. Vi havde en Win10 Pro licens, og jeg ville flytte SSD'en over - unden at installere Win10 igen. Men den mente at der var ændre så meget i HW at der skulle en ny licens til. Jeg købte en licens til €4,49,- som blev leveret inden for 1 min efter betaling. Jeg fik også købt en ekstra til en Virtuel installation på min Mac.

Du kan læse lidt om disse licenser her :


Redigeret af kim.t - 04-April-2018 kl. 06:43
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2018 kl. 08:12
Jeg har selv Office 365 til 5 brugere via mit Telenor mobil abonnement. Det er var måske en mulighed. 
Til top
rskadk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Marts-2012
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rskadk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2018 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Jeg kan se, at man kan få en masse office 365 til næsten ingen penge på ebay. Men er det lovligt, og virker det i det hele taget. 



Lifetime subscription til office 365 med 5 brugere for under 30kr det virker da lidt for godt til at være sandt ☺️

Redigeret af rskadk - 04-April-2018 kl. 10:30
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2018 kl. 10:35
Jeg har købt nogle Office 2016 licenser på ebay til ca. 50 kr. 

Og indtil nu har de virket og Office er opdateret.
Til top
jan348 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 66
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan348 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2018 kl. 10:36
Bemærk. Der er tale om en academic/Education licence.

Så der er jo visse krav man skal leve op til for det er ok.
Ikke at MS tjekker det. :-)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2018 kl. 10:57
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Jeg kan godt se at de skriver at man ikke kan ændre e-mail på de office365 licenser der bliver solgt. Der er faktisk en der skriver at hvis man ønsker det er der ikke andre muligheder end at købe direkte hos MS:"Die E-Mail wird vorregistriert und an Sie gesendet. Wenn Sie möchten, dass ein Konto unter Ihrer persönlichen E-Mail-Adresse registriert wird, können wir dies nicht gewährleisten. Der einzige Weg ist, sich direkt bei Microsoft anzumelden."

Hvis det bare er office du skal bruge kan du vel evt. købe en Office 2016

Min søn fik ny computer før jul. Vi havde en Win10 Pro licens, og jeg ville flytte SSD'en over - unden at installere Win10 igen. Men den mente at der var ændre så meget i HW at der skulle en ny licens til. Jeg købte en licens til €4,49,- som blev leveret inden for 1 min efter betaling. Jeg fik også købt en ekstra til en Virtuel installation på min Mac.

Du kan læse lidt om disse licenser her :
Det lyder altså noget besværligt. Det vil være lidt irriterende, at ikke kunne bruge sin gamle mail.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu